• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Mitt liv, har ett spelberoende som jag kämpar med.

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Hej
Har börjat att sätta in alla mina onlinebutiker i mitt Refunderkonto.Beställer så mycket som möjligt via nätet:)
Är mycket billigare.
Kollar vilka av deras listade butiker ger mest återvinning,:):):) och den tar jag.
Alla bäckar små leder till en "Å" av pengar.
Tänkte att lösa in dom efter 6 mån intervaller.Har just nu behövt beställa från apoteket ;).
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 680
Mottagna reaktioner
1 706
Poäng
1 177
Hej
Har börjat att sätta in alla mina onlinebutiker i mitt Refunderkonto.Beställer så mycket som möjligt via nätet:)
Är mycket billigare.
Kollar vilka av deras listade butiker ger mest återvinning,:):):) och den tar jag.
Alla bäckar små leder till en "Å" av pengar.
Tänkte att lösa in dom efter 6 mån intervaller.Har just nu behövt beställa från apoteket ;).
Använder jag också, jättebra! Det finns fler cashbacksidor än Refunder att använda :)
 

Kalle14

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
10 Augusti 2019
Meddelanden
237
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Skulle någon kunna vara snäll och förklara vad detta med refunder innebär?
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 680
Mottagna reaktioner
1 706
Poäng
1 177
Skulle någon kunna vara snäll och förklara vad detta med refunder innebär?
Ladda ner appen Refunder. Där finns massor av butiker. När du handlar från nån av dom får du Cashback, olika beroende på vilken butik. Vid 100kr insamlat kan du lösa ut dom till ditt konto.
 

Brorsan

V.I.P
Poäng: 617
Blev medlem
12 Maj 2019
Meddelanden
996
Mottagna reaktioner
632
Poäng
617
Ladda ner appen Refunder. Där finns massor av butiker. När du handlar från nån av dom får du Cashback, olika beroende på vilken butik. Vid 100kr insamlat kan du lösa ut dom till ditt konto.
Lurar man inte sig själv genom den typen av shopping. Man handlar mer än man annars skulle gjort bara för att få återbetalningen. Försöker man komma från ett spelberoende så låter inte detta som bästa vägen, men jag kanske har fel.
Den typen av tjänster skull nog inte finnas om inte vinsten är att få oss att handla mer.
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 680
Mottagna reaktioner
1 706
Poäng
1 177
Lurar man inte sig själv genom den typen av shopping. Man handlar mer än man annars skulle gjort bara för att få återbetalningen. Försöker man komma från ett spelberoende så låter inte detta som bästa vägen, men jag kanske har fel.
Den typen av tjänster skull nog inte finnas om inte vinsten är att få oss att handla mer.
Du handlar ju på apoteket, matvaror, kläder m.m i vanliga fall? Varför då inte ta det genom en cashbacksida och få lite pengar tillbaka? Precis som på Ica eller Coop:)
 

Brorsan

V.I.P
Poäng: 617
Blev medlem
12 Maj 2019
Meddelanden
996
Mottagna reaktioner
632
Poäng
617
Du handlar ju på apoteket, matvaror, kläder m.m i vanliga fall? Varför då inte ta det genom en cashbacksida och få lite pengar tillbaka? Precis som på Ica eller Coop:)
Lite grann som att man inte ska gå och handla när man är hungrig för då köper man mer och annat än man egentligen hade tänkt. ;)
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 680
Mottagna reaktioner
1 706
Poäng
1 177
Lite grann som att man inte ska gå och handla när man är hungrig för då köper man mer och annat än man egentligen hade tänkt. ;)
Kan tyvärr inte alls se det så..
Återbäringen är ju inga gigantiska summor precis. Tror att det är lättare att handla mer i en butik irl än på nätet pga alla intrycken.
Jag tycker det är bra iaf, behöver jag nåt på apoteket köper jag det på nätet, sparar bensinpengar samt får nån extra krona i återbäring :)
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Kan tyvärr inte alls se det så..
Återbäringen är ju inga gigantiska summor precis. Tror att det är lättare att handla mer i en butik irl än på nätet pga alla intrycken.
Jag tycker det är bra iaf, behöver jag nåt på apoteket köper jag det på nätet, sparar bensinpengar samt får nån extra krona i återbäring :)
Håller med dig fullständigt ;);)
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Hade fått mail från kivra Ang folksam.
Tänkte att det var info om försäkringar eller nåt som ska betalas in.o_Oo_Oo_O
Men ,fan vilken överraskning skulle få tillbaka 1000 kr på återbärgning på någon sjukförsäkring jag har tagit extra på via min fack.
Alltså julafton för mig redan nu:):):):)
Blir en buffertslant för denna månadens utgifter.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp