• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Mitt spelmissbruk.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 949
Mottagna reaktioner
6 138
Poäng
3 907
Sälj/compliance mm. Litet företag så har många hattar. Men innefattar ju kunder i många av dem.

Fast vem är jag till att påtala att du inte verkar ”gilla” Dina kunder ?! Ja har redan skarpt börjat ogilla mina bostadshyresgäster, för de e ju ”satan i gatan” va de gnälls.... :( E de inte de ena, så e de fasiken de andra... :(
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 273
Poäng
997
Carl Deman var på Nyhetsmorgon och berättade starkt om sitt spelmissbruk. Någon som läst hans nya bok, där han berättar mer?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 254
Mottagna reaktioner
13 377
Poäng
8 917
Frågar igen hur ofta äter du om dagen och vad? Är hälsorådgivare med naturlig inriktning så möjligt jag kan hjälpa dej

Nu äter jag 2 gånger om dagen. När jag vaknar vid typ 10-11.00 då äter jag kanske ett par toast. Sen äter jag efter jobbet vid 21.30 och då äter jag typ lasagne eller något. Men det är vid den här andra tidpunkten jag äter riktigt mycket.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Sälj/compliance mm. Litet företag så har många hattar. Men innefattar ju kunder i många av dem.
Förstår dig jobbar också med sälj, en kund förstörde hela min fredag men största delen av min kundkrets är skön
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 254
Mottagna reaktioner
13 377
Poäng
8 917
Nu är det stressigt, ca 20-30.000 måste fram för att hålla mig flytande till samlingslånen.
Desperata tider kräver desperata åtgärder.
Kommer teckna 2-3 abonnemang imorgon och sen sälja mobilen billigare på blocket. Har inget val.
 

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 422
Mottagna reaktioner
997
Poäng
817
Fast vem är jag till att påtala att du inte verkar ”gilla” Dina kunder ?! Ja har redan skarpt börjat ogilla mina bostadshyresgäster, för de e ju ”satan i gatan” va de gnälls.... :( E de inte de ena, så e de fasiken de andra... :(
Nu är det stressigt, ca 20-30.000 måste fram för att hålla mig flytande till samlingslånen.
Desperata tider kräver desperata åtgärder.
Kommer teckna 2-3 abonnemang imorgon och sen sälja mobilen billigare på blocket. Har inget
Tar dom inte kreditupplysningar då? Når du tecknar abonnemang?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 254
Mottagna reaktioner
13 377
Poäng
8 917
Jo,
Men alla tar inte UC. Telia till exempel tar Sergel...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp