• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Mitt spelmissbruk.

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Har idag ätit nästan ett kilo morötter... :D Jag älskar verkligen grönsaker i alla dess former... Håller min body nice... :p
Ni är så roliga här får man även tips om kost o vikt❤️
Behövs mitt i allt elände så vi orkar mer och förhoppningsvis må bättre behövs ❤️
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fkr

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
8 Oktober 2018
Meddelanden
455
Mottagna reaktioner
319
Poäng
477
Jag fastar 6-9 timmar varje dygn.....
 

Fkr

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
8 Oktober 2018
Meddelanden
455
Mottagna reaktioner
319
Poäng
477
Sen blir det frukost mellanmål lunch mellanmål middag förmodligen nån bulle eller chokladkaka och sen fasta igen.
 

Jaden

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
13 November 2018
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
109
Poäng
307
Ok tackar för all info om kost och hälsa...Men kan vi fokusera oss på om Terry får ihop sina 30K genom försäljning av exklusiva mobiler
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 254
Mottagna reaktioner
13 377
Poäng
8 917
En mobiltelefon såld! För 9.000!!!

Så får jag iväg 1 jäkla telefon till för samma (om nu Telia beviljar mig krediten) plus kanske några air pods då är jag räddad till samlingslånen!!

Nu kör vi. Fick energi av detta. Ska lösa detta sen ska jag kolla igenom senaste par trådarna angående tipsen som rör viktnedgång. Det är nästa projekt i livet :D
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 864
Poäng
4 477
Ett kilo fett är 7000 kcal. Om Terry har en kcalförbränning på 3000 kcal de dagar han vaknar, går till jobbet och går hem så kommer han gå ned ett kilo på en vecka om han håller sig till att äta 2000 kcal varje dag. Vill han fortsätta käka 3000 kcal så får han köpa ett pulsband och motionera bort 1000 kcal istället. Det är så det är.

Och det spelar ingen roll var kalorierna kommer ifrån rent viktmässigt eller hur? Så länge ekvationen stämmer med att få i sig mindre kalorier än vad man gör av med... så vill man käka en bulle till lunch fine men då ska det vara till lunch och inte som efterrätt efter lunchen.
Sen att det inte är så bra ur hälsoaspekt är en annan sak.
Men så är det väl om man vill gå ner i vikt... det handlar om matte, plus och minus.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp