• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Mitt spelmissbruk.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jason_sthlm

Viktig medlem
Poäng: 276
Blev medlem
11 December 2018
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
105
Poäng
276
Har ingen koll på hans missbruk av ladd. Du får det att låta som om jag ger sista knuffen över kanten. Det fungerar klockrent mot panikångest. Jag har själv alkoholproblem. Och xanor hjälper mig när jag mår skit. Tagga ner. Gillar inte att snacka över folks huvud men jag tror Terry har stenkoll på vad Xanor är...

Du har rätt, ös på.
 

Jason_sthlm

Viktig medlem
Poäng: 276
Blev medlem
11 December 2018
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
105
Poäng
276
För mig fungerar det, men visst kör din sarksastiska stil.
Xanor funkar med ditt alkoholmissbruk eller vad försöker du säga?

Benzo och alkohol är liksom inget folk ens behöver testa för att man ska veta att det fungerar att må bra på, till skillnad från många anti-depp exempelvis. Det är kemi på gymnasienivå, om ens det. Sedan reagerar folk förstås lite olika beroende på deras kemiska sammansättning i hjärnan, receptorer osv men det blir rätt dumt att säga "Öhh, jag tipsar dig om fem bärs efter jobbet varje dag mot ångesten. Det har funkat bra för mig". Klart som fan det är ångestdämpande, där är jag med dig, med det finns konsekvenser och benzo har de kanske värsta bieffekterna man kan föreställa dig.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 353
Mottagna reaktioner
13 439
Poäng
8 917
500k?

Vad fick du för ränta på första?

350K på marginalen. Jag vet faktiskt inte. Har så otroligt många aktörer jag har lån hos att jag inte ens tittar på räntan om den är runt 10%. Kan titta på det sen.

När dessa stålar landat så ska jag gå på Advisa annars så ser ju Marginalen att jag sökt ett nytt lån hos dom. Då kan dom backa.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 353
Mottagna reaktioner
13 439
Poäng
8 917
En fråga. Min sambo får i princip INGENTING på att vara mammaledig. Kanske 8K eller något.

Jag har en fråga. Kan jag "maxa" alltså ta ut massa, varje fredag,lördag,söndag och 70% vardagar för att få kanske 15.000 som jag använder på "räkningar" för att sedan använda mina 50k I lön till att amortera skitet jag har satt mig i?
 

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 434
Mottagna reaktioner
1 000
Poäng
897
En fråga. Min sambo får i princip INGENTING på att vara mammaledig. Kanske 8K eller något.

Jag har en fråga. Kan jag "maxa" alltså ta ut massa, varje fredag,lördag,söndag och 70% vardagar för att få kanske 15.000 som jag använder på "räkningar" för att sedan använda mina 50k I lön till att amortera skitet jag har satt mig i?

Är en djungel det där med föräldrapenning. Försökt lära mig lite..

Förstår doxk inte vad du menar?
Du tänkte väl inte ta ut dagar medans du jobbar?

Blir bedrägeri och inte misstag som det kallas när vår regering gör sånt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp