- Meddelanden
- 1 873
- Mottagna reaktioner
- 1 187
- Poäng
- 867
Pljeskavica är väl inte ute nu eller?!
Nu vattnas det i munnen! Snälla, vi byter ämne.

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Pljeskavica är väl inte ute nu eller?!

Hahaha vad jobbar du med?
Sälj/compliance mm. Litet företag så har många hattar. Men innefattar ju kunder i många av dem.
E de inte de ena, så e de fasiken de andra... 
Frågar igen hur ofta äter du om dagen och vad? Är hälsorådgivare med naturlig inriktning så möjligt jag kan hjälpa dej
Förstår dig jobbar också med sälj, en kund förstörde hela min fredag men största delen av min kundkrets är skönSälj/compliance mm. Litet företag så har många hattar. Men innefattar ju kunder i många av dem.
Fast vem är jag till att påtala att du inte verkar ”gilla” Dina kunder ?! Ja har redan skarpt börjat ogilla mina bostadshyresgäster, för de e ju ”satan i gatan” va de gnälls....E de inte de ena, så e de fasiken de andra...
![]()
Tar dom inte kreditupplysningar då? Når du tecknar abonnemang?Nu är det stressigt, ca 20-30.000 måste fram för att hålla mig flytande till samlingslånen.
Desperata tider kräver desperata åtgärder.
Kommer teckna 2-3 abonnemang imorgon och sen sälja mobilen billigare på blocket. Har inget
Jo,
Men alla tar inte UC. Telia till exempel tar Sergel...
Jo,
Men alla tar inte UC. Telia till exempel tar Sergel...
Telia är bra @Terry_
Om jag kunde få 20.000 i kredit hos telia finance med anmärkningar så lär du kunna få 40-50 med din inkomst lätt!
Jag tror med det, det svåra verkar vara att kränga iväg mobilerna....Kollat runt på blocket och det verkar inte alls vara lätt.

Fast det ska säljas också, problemet är att jag har väldigt kort om tid, till fredag skulle jag säga...Så det är panik deluxe. Knackar på alla möjliga dörrar nu
Iphone XS Max kan man inte ens få 9K för fast nypris är 14 typ...
Kan du inte få till lite bättre villkor några månader så du kan lägga undan lite eller betala mer på de jävligaste lånen så du slipper allt trixande?Nu är det stressigt, ca 20-30.000 måste fram för att hålla mig flytande till samlingslånen.
Desperata tider kräver desperata åtgärder.
Kommer teckna 2-3 abonnemang imorgon och sen sälja mobilen billigare på blocket. Har inget val.
Kan du inte få till lite bättre villkor några månader så du kan lägga undan lite eller betala mer på de jävligaste lånen så du slipper allt trixande?
Håller mina tummar!Jag är klar nu i princip. Det är bara denna månaden också jag ska klara mig, sen är det förhoppningsvis över (om jag får mina 3 stora lån nästa månad vilket jag är ganska säker på, åtminstone 1 lär vara med usel ränta men det är ändå bättre än som jag har det nu)
Macbooks har rätt bra återförsäljningsvärde och går snabbt. Kolla annars prisjakt vad som är populärast just nu.
Förvånad att det inte fanns en tråd med nätbutiker som ger kredit utan UC.

Kan du inte köpa från comviq istället? iPhone XS max 690kr i mån. Vet inte vilken kredit upplysning dom tar men det blir billigare månadskostnad för dig tänkte jag.Sista frågan! Denna är viktig.
Jag har hittat en köpare till Iphone XS Max (64 gig).
Dessa finns här :
https://www.telia.se/privat/telefoni/telefoner/produkt/apple-iphone-xs-max
Vilken ska jag köpa för att komma "lindrigast" undan. Så jag inte åker på 10.000 i extrakostnad nu...
Ska jag ta ett abonnemang på 24 månader utan bindningstid som inte är låst?
Sista frågan! Denna är viktig.
Jag har hittat en köpare till Iphone XS Max (64 gig).
Dessa finns här :
https://www.telia.se/privat/telefoni/telefoner/produkt/apple-iphone-xs-max
Vilken ska jag köpa för att komma "lindrigast" undan. Så jag inte åker på 10.000 i extrakostnad nu...
Ska jag ta ett abonnemang på 24 månader utan bindningstid som inte är låst?
Nej. Du ska välja köpa kontant utan abonnemang men ta det på Telia finance!
Jag har 20.000 i använd kredit via Telia finance o de kostar mig ca 500kr månad. Räntefritt!
Kostar ca 13-14.000 right?
Terry ring och få det verifierat att de inte kommer ta en UC.
Vore riktigt tråkigt om det schabbla till sig nu.
Kollar det innan jag tar abonnemangn imorgon!
Fast det ska säljas också, problemet är att jag har väldigt kort om tid, till fredag skulle jag säga...Så det är panik deluxe. Knackar på alla möjliga dörrar nu
Iphone XS Max kan man inte ens få 9K för fast nypris är 14 typ...
apples prisbild är så skev på nya telefonerna.Då har vi hittat problemet. Du äter för sällan. Man kanske inte kan tro det men det gör att du får en bla större mage. Din kropp ställer in sig på sparläge och suger åt sig precis allt i din andra måltid. Speciellt om du äter toast till frukost. Ät 4 ggr om dagen. Det är det viktigaste. Ät till en början det du tycker är gott och skit i om det är onyttigt. Du måste få upp rutin på att äta oftare. Enda regel med det är att ett mål av dom ska vara tillagat. Dvs varmt. Du kommer märka skillnad.Nu äter jag 2 gånger om dagen. När jag vaknar vid typ 10-11.00 då äter jag kanske ett par toast. Sen äter jag efter jobbet vid 21.30 och då äter jag typ lasagne eller något. Men det är vid den här andra tidpunkten jag äter riktigt mycket.
Då har vi hittat problemet. Du äter för sällan. Man kanske inte kan tro det men det gör att du får en bla större mage. Din kropp ställer in sig på sparläge och suger åt sig precis allt i din andra måltid. Speciellt om du äter toast till frukost. Ät 4 ggr om dagen. Det är det viktigaste. Ät till en början det du tycker är gott och skit i om det är onyttigt. Du måste få upp rutin på att äta oftare. Enda regel med det är att ett mål av dom ska vara tillagat. Dvs varmt. Du kommer märka skillnad.
Då har vi hittat problemet. Du äter för sällan. Man kanske inte kan tro det men det gör att du får en bla större mage. Din kropp ställer in sig på sparläge och suger åt sig precis allt i din andra måltid. Speciellt om du äter toast till frukost. Ät 4 ggr om dagen. Det är det viktigaste. Ät till en början det du tycker är gott och skit i om det är onyttigt. Du måste få upp rutin på att äta oftare. Enda regel med det är att ett mål av dom ska vara tillagat. Dvs varmt. Du kommer märka skillnad.
Det kvittar absolut inte. Det finns en anledning till att vi människor äter. Det är inte hittepå. Alla gör som de vill. Däremot har jag sett och själv varit med om att äta för lite för att sedan ändra det vilket gör underverk för både sömnen, vikten och hälsan.Är sedan länge bevisat att det kvittar och till och med finns fördelar med att äta sällan.