Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Mobillån, väntat lite över en månad på utbetalning

hej.
Har väntat lite över en månad på utbetalning från mobillån. De säger helatiden att det är påväg. Vad ska Jag Tro om detta? Har de lagt ner?

Även om de inte har lagt ner så har de uppenbara problem med sina utbetalningar. Frågan är hur länge du har lust att vänta på något som varit på väg en hel månad.

om man nu ska se det positivt så hade du fått pengarna för en månad sedan så hade du antagligen redan använt dem men nu har du en utbetalning att se fram emot :)

om man nu ska se det positivt så hade du fått pengarna för en månad sedan så hade du antagligen redan använt dem men nu har du en utbetalning att se fram emot :)
Bra skrivet Myra så kan man absolut se på det.:)

Mobillån sålde min skuld till dom till nåt annat företag.. Som sen ville ha tillbaks skulden inom en vecka

Mobillån sålde min skuld till dom till nåt annat företag.. Som sen ville ha tillbaks skulden inom en vecka

Svea Inkasso?

Att smskredit säljer av skulder tyder på att dom vill ha in pengar, men det innebär att dom gör förlust och är på väg bort. Man har ju slagit ihop sig med säkerfinans också. Dåliga tecken.

Senast ändrad:
Men jag fattar inte varför du vänta så länge ? Om du kolla på deras hemsidan så stå det faktist att dom har probleme.

Jo fast de säger helatiden att snart kommer det, du är först på tur... Men nu svarar de inte ens längre

Skönt att det går åt helvete för dom! Det ska firas! Om du nu står först på tur förstår du hur illa ställt det är med bolaget.

Hoppas dom har skulder, får sälja av alla fakturor till underpris till Svea Inkasso och går under!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp