• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Monefit.se, har ni testat?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 359
Mottagna reaktioner
797
Poäng
677
Nån som betalt efter förfallodatum typ 25 i stället för 15 men kunnat ta ut upp till kreditgränsen igen direkt?
 

Haaaakan5555

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
6 Juli 2022
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
20220706120711-78.72.140.134.jpeg


Hur lång tid brukar man få vänta? Stått såhär i cirka 2h. Blev godkänd stod det, är mitt lån klart nu eller?
 

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
20220706120711-78.72.140.134.jpeg


Hur lång tid brukar man få vänta? Stått såhär i cirka 2h. Blev godkänd stod det, är mitt lån klart nu eller?
Jag väntar fortfarande efter det där har väntat i två veckor men pengar kom aldrig när man tar ut så står det 0/20000 ändå
 

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Ärligt talat vad är det här för skojare. De verkar inte ha kapital att bedriva sitt bolag. Jag har fått skicka flera ansökningar eftersom de går ut hela tiden. Skickat kontohistorik både i ansökan och mail i pdf men ändå inget svar. Mailat dom och försökt ringa men inget svar. Hade jag verkligen inte varit i stort behov just nu hade jag fullkomligt struntat i det hela. Trodde det skulle vara både enkelt och snabbt då det är så dom beskriver sin tjänst. Skulle bara ha lånet en kortare tid men jag ger snart upp det här.
 

VTH

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
61
Poäng
196
Ärligt talat vad är det här för skojare. De verkar inte ha kapital att bedriva sitt bolag. Jag har fått skicka flera ansökningar eftersom de går ut hela tiden. Skickat kontohistorik både i ansökan och mail i pdf men ändå inget svar. Mailat dom och försökt ringa men inget svar. Hade jag verkligen inte varit i stort behov just nu hade jag fullkomligt struntat i det hela. Trodde det skulle vara både enkelt och snabbt då det är så dom beskriver sin tjänst. Skulle bara ha lånet en kortare tid men jag ger snart upp det här.
Frågan är vilka andra aktörer man kan vända sig till? Är också i behov akut.. tips?
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Kan fortfarande inte ens ladda upp mina kontoutdrag, blir nåt fel hela tiden. Och så får man börja ansökan på nytt när den går ut. Inget svar från kundtjänst heller på två veckor. Oseriöst är bara förnamnet. Eller så börjar deras kapital ta slut och dom skiter i nya ansökningar.
 

Mosee

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
21 Mars 2022
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
6
Poäng
26
Jag väntar fortfarande efter det där har väntat i två veckor men pengar kom aldrig när man tar ut så står det 0/20000 ändå
Man får bara ta ut 4000 åt gången.jag också väntade i början nåstan 10 dagar utan att hända nåt men därefter bara provade med mindre o mindre belopp till slut gick det med 4000 kr per gång.
Jag väntar fortfarande efter det där har väntat i två veckor men pengar kom aldrig när man tar ut så står det 0/20000 ändå
 

Enidza88

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 Oktober 2021
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Man får bara ta ut 4000 åt gången.jag också väntade i början nåstan 10 dagar utan att hända nåt men därefter bara provade med mindre o mindre belopp till slut gick det med 4000 kr per gång.
Stämmer inte. Jag tog ut 60.000kr på en gång.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp