• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Monefit.se, har ni testat?

Bara Tankar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
3 Mars 2022
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Det verkar som om de stoppat utlåning. Betalade och avslutade kredit för ca 2-3 månader sedan, nu när jag söker kommer meddelandet ”Tyvärr beviljar vi för närvarande inga nya lån. Vänligen återkom senare”

någon som vet när de öppnar för kredit igen? Slut på pengar?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Drolzan

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
990
Mottagna reaktioner
484
Poäng
537
Det verkar som om de stoppat utlåning. Betalade och avslutade kredit för ca 2-3 månader sedan, nu när jag söker kommer meddelandet ”Tyvärr beviljar vi för närvarande inga nya lån. Vänligen återkom senare”

någon som vet när de öppnar för kredit igen? Slut på pengar?
Dom håller på med något tekniskt problem & underhållning. Dom kommer tillbaka snart igen :)
 

Mimmy

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
14 Oktober 2022
Meddelanden
104
Mottagna reaktioner
15
Poäng
72
Man kan inte utöka sitt lån. Man måste slutbetala lånet och avsluta och sen ansöka på nytt.
Om jag betalar ett helt aktuellt lån, kommer jag att ansöka om ett högre belopp..är det möjligt..,eller står fortfarande bara tidigare godkänt belopp för uttag?
 

Drolzan

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
990
Mottagna reaktioner
484
Poäng
537
Om jag betalar ett helt aktuellt lån, kommer jag att ansöka om ett högre belopp..är det möjligt..,eller står fortfarande bara tidigare godkänt belopp för uttag?
Du måste be dom avsluta din skuld först. ( Så du inte kan göra uttag ). Sen får du göra en ny ansökan. Men det är inte säkert att du får ett högre belopp.
 

Bara Tankar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
3 Mars 2022
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Du måste be dom avsluta din skuld först. ( Så du inte kan göra uttag ). Sen får du göra en ny ansökan. Men det är inte säkert att du får ett högre belopp.
Du lär inte få högre belopp då de inte tar emot ’nya lån’ för tillfället. Jag avslutade mitt och nu får jag inte nytt då de verkar ha ont om pengar
 

undrande!

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 Februari 2022
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
13
Poäng
42
Någon mer som får detta svar just nu? "Vi utvecklar vår tjänst just nu. Vi ber om ursäkt för eventuella basvär. Tjänsten är tillgänglig nästa gång måndag 272.2023" när man ska ansöka om uttag på en befintlig kredit.
 

Ensam021

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
5 April 2022
Meddelanden
355
Mottagna reaktioner
34
Poäng
157
Någon mer som får detta svar just nu? "Vi utvecklar vår tjänst just nu. Vi ber om ursäkt för eventuella basvär. Tjänsten är tillgänglig nästa gång måndag 272.2023" när man ska ansöka om uttag på en befintlig kredit.
Tror går ej göra uttag mer , de låna ut ej mer men dem som har kontokredit också kan ej göra uttag !
 

Wbalo90

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
8 Mars 2020
Meddelanden
66
Mottagna reaktioner
27
Poäng
102
Någon mer som får detta svar just nu? "Vi utvecklar vår tjänst just nu. Vi ber om ursäkt för eventuella basvär. Tjänsten är tillgänglig nästa gång måndag 272.2023" när man ska ansöka om uttag på en befintlig kredit.
Stog så för någon vecka sen också och då hoppade det igång under dagen.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp