Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Samma för mig. Dagen efter fick jag sms och mail att ansökan var godkänd.
Det var i onsdags. I fredags betalades pengarna ut.
Fick ett godkänt besked idag, nu står det bara att ”20000 har skickats” sen ”använt 0 av 20000” Samma för dig?

Men jag ställer mig frågan: Hur många har egentligen fått avslag på det dom ansökt om?
Eller är typ 90 % i processen att man skickat in kontoutdrag och väntar på besked?

Jag provade 4:e maj, inget svar på nått av mina mejl till dem. Loggar jag in står det bara att de håller på med verifiering. Så nån turordning verkar de ju inte gå på.

Har inte fått svar från någon kundservice heller men fick nyss in en liten del av min tillgängliga kredit så lever gör dom nog
Tur det. Men hur menar du med att du gick in en liten del av din tillgängliga kredit?
Fick du utbetalt ett belopp eller att du kunde ta ut via sidan ett litet belopp?

Tur det. Men hur menar du med att du gick in en liten del av din tillgängliga kredit?
Fick du utbetalt ett belopp eller att du kunde ta ut via sidan ett litet belopp?
Jag sökte om 20.000 och fick det beviljat.
Kunde ta ut mellan 100-20.000kr och valde att testa ta ut 2000. Efter några timmar log dessa 2000 och gottade sig på kontot

Sambon har ”sämre förutsättningar” än många här.
200k inkomst , 1:a i bisnode vet inte hur många ff hon har. Massvis iallafall!
Hon fixade med kontoutdrag i fredags och även lite igår när hon behövde visa att hon ägde kontot.
Står att hon blivit beviljad!

Sambon har ”sämre förutsättningar” än många här.
200k inkomst , 1:a i bisnode vet inte hur många ff hon har. Massvis iallafall!
Hon fixade med kontoutdrag i fredags och även lite igår när hon behövde visa att hon ägde kontot.
Står att hon blivit beviljad!
På vilket sätt fick hon svar att hon är beviljad? Monefit verkar enbart acceptera kontoutdrag i PDF-format. Skickade hon in PDF-filer?

På vilket sätt fick hon svar att hon är beviljad? Monefit verkar enbart acceptera kontoutdrag i PDF-format. Skickade hon in PDF-filer?
Japp.
Hon skickade enbart in PDF-filer (det enda som Monefit godkänner).
Efter ett tag fick hon bekräftat både på SMS och mejl att hon blivit godkänd den ansökt summan och att hon skulle bekräfta lånevillkoren.

Japp.
Hon skickade enbart in PDF-filer (det enda som Monefit godkänner).
Efter ett tag fick hon bekräftat både på SMS och mejl att hon blivit godkänd den ansökt summan och att hon skulle bekräfta lånevillkoren.
Ok. Svårt att inkomma med ansökan när banken inte tillhandahåller kontoutdrag i PDF-format :D

Hon gjorde ett uttag på hela beloppet, står sedan att de ska gå igenom och verifiera en sista gång.
Någon som vet hur lång tid det tar och vad dom faktiskt går igenom?
Cashbuddy har ju liknande, men det är då ditt autorigo ska kopplas till kontot.
Här kanske de bara ska dubbelkolla bankkontouppgifterna?

Ansökte 60000. Fick Mail idag att DIN LÖNEANSÖKAN HAR GODKÄNTS.
Loggade in och gjorde uttag.
Det står nu (Vänta tills vi gör de sista kontrollerna så att vi kan aktivera din Monefit-kredit. Vi ska meddela dig via email så snart det är klart.)
Har någon fått avslag efter det?

Det står nu (Vänta tills vi gör de sista kontrollerna så att vi kan aktivera din Monefit-kredit. Vi ska meddela dig via email så snart det är klart.)
Har någon fått avslag efter det?
När ansökte du?
Vilka förutsättningar?
Skickade du in kontoutdrag som PDF-fil?

Hög ränta, men relativt lång avbetalningsplan. Nånnsom vet vad 60.000 blir minst att betala per månad?

Vilken bank har du?
Fungerar för mig iallafall, har dock SEB.
Har Nordea och hittade funktionen nu. Har bifogat kontoutdrag i ett mail till dessa. Oklart dock om de godkänner det via mail :D Har tidigare fått avslag hos Credistar så hyser inga förhoppningar om att få något hos dessa.

Har Nordea och hittade funktionen nu. Har bifogat kontoutdrag i ett mail till dessa. Oklart dock om de godkänner det via mail :D Har tidigare fått avslag hos Credistar så hyser inga förhoppningar om att få något hos dessa.
Hur hittade du det på Nordea?

Har någon fått avslag efter det
Någon som kan svara på min fråga?

Håll utkik i skräpposten, sambon fick besked efter någon timme att uttaget godkänts.
Nu har pengarna kommit säger sambon.

Är det någon som fått ett avslag..eller får man inget svar om det avslag?

Hej , undrar vad ni skrev på clearings plus iban kontonummer ? Jag har nordea och får inte ihop ansökan. Mvh nisse

Är det någon som fått ett avslag..eller får man inget svar om det avslag?
Troligtvis inget svar i nuläget när det är avslag. Jag har haft min ansökan om 20 k i 13 dagar nu. Bifogade pdf fil med 4 senaste månaderna samma dag som de bad om det. Inte hört ett ord eller fått nått mera mejl efter det. Jag kan heller inte göra nått på "mina sidor" varken göra en ny ansökan eller uppdatera nån info då kommer en liten ruta med not permitted to upp. Men vad vet jag.

Hej , undrar vad ni skrev på clearings plus iban kontonummer ? Jag har nordea och får inte ihop ansökan. Mvh nisse
Logga in på Nordea och gå till ditt personkonto sen klickar du på visa kontouppgifter där kommer infon du vill ha.

Ditt iban står att under kontodetaljer. Gå in på kontot och överst finns en text att klicka på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp