- Blev medlem
- 14 December 2020
- Meddelanden
- 72
- Mottagna reaktioner
- 12
- Poäng
- 52
Nu har min ansökan ändrats och står såhär på sidan:
Tack för ditt intresse för Monefit-produkterna. Tyvärr, det gick något fel med din senaste ansökan - den antingen avbröts, avvisades eller gick ut. Kontrollera din e-post för de exakta orsakerna.
Du kan försöka ansöka igen och komma i kontakt med vår kundsupport på kundtjanst@monefit.se ifall du får ett fel igen utan konkret förklaring.”
Ansökte i onsdags och inget svar från kundtjänst….
Tack för ditt intresse för Monefit-produkterna. Tyvärr, det gick något fel med din senaste ansökan - den antingen avbröts, avvisades eller gick ut. Kontrollera din e-post för de exakta orsakerna.
Du kan försöka ansöka igen och komma i kontakt med vår kundsupport på kundtjanst@monefit.se ifall du får ett fel igen utan konkret förklaring.”
Ansökte i onsdags och inget svar från kundtjänst….