Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

money buddy, går det att låna från dem

Nån som lånat av moneybuddy ???
Står bara att de ej lånar ut just nu

Money buddy

Det har stått sedan de startade, de borde lägga ner istället.

Dom hade öppet 30 minuter härom kvällen/natten, fick 4000 kr direkt in på Swedbank. Väldigt skumma är dom.

Ett skitbolag som ej beviljar avbetalningsplaner klarar sig inte länge då folk numera vet hur man kan dra ut lääääänge på att betala. De får därmed inte in kapital och får problem med sin bankkredit.

om du får direkt utbetalt till swedbank på natten.ja då är det mysko.swedbank har fördröjninj vad gäller smslån.så skulle gissa pp att det är privatpersoner som lånar ut

Ja ja antar dom har någon sorts problem, antagligen att dom har brist på pengar och tid pga folk som missköter sej... Skulle alla sköta sig skulle dom ju tjäna massa pengar vilket kanske höjer motivationen att driva en sådan sida, hade gärna gjort det själv om det var enkelt.. Antagligen har dom vanliga jobb på dagarna, mina email har alltid besvarats mkt sent på kvällen och på helger och även då dom utbetalt.

Men det här med att Swedbank har fördröjning vad gäller smslån är ju bara en myt. Tar jag smslån från vilken smslån givare som helst som har en annan bank eller gör en vanlig överföring från min andra bank till mitt Swedbank konto kommer pengarna fram samtidigt beroende på deras clearingstider...oftast där runt kl1530 om man fört över/ansökt på förmiddagen. Gör jag samma sak innan 1330 precis kan man få vänta en el två timmar längre innan pengarna kommer fram.

Dom hade öppet 30 minuter härom kvällen/natten, fick 4000 kr direkt in på Swedbank. Väldigt skumma är dom.

Hur fick du veta att dom hade öppet? Var det en slump att du var inne på deras sida just då eller hur visste du?

Ursäkta jag frågar men varför söka lån hos en långivare som fungera så dåligt som Moneybuddy det måste väl finnas bättre om man ska ta ett smslån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp