O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Svåra. Jag har typ alla på marknaden men inte de. Fick ej.
- Meddelanden
- 374
- Mottagna reaktioner
- 26
- Poäng
- 112
Tar de uc?
Yes de gör dom
- Meddelanden
- 1 268
- Mottagna reaktioner
- 199
- Poäng
- 397
Man får inte ha många ffr bla, då säger de till en att man skall söka på annat håll, fick själv höra det :/
Hur många uc är för många enligt Moneygo
- Meddelanden
- 1 268
- Mottagna reaktioner
- 199
- Poäng
- 397
O
Oregistrerade
Gäst
???
Vad e de för svar?? Hur behandlar ni varandra? Forumet är väl till för att få hjälp o andras erfarenheter?? Tänk om alla skrev, ring dom, mejla dom .,, va e de? Vi på forumet hjälps väl åt om vi har info??? Eller??? Dömer vi varandra lika mycket som världen runt omkring dömmer andra., här på forumet ska vi väl hjälpa varandra?? Eller??
Varför mailar du inte dom?
Vad e de för svar?? Hur behandlar ni varandra? Forumet är väl till för att få hjälp o andras erfarenheter?? Tänk om alla skrev, ring dom, mejla dom .,, va e de? Vi på forumet hjälps väl åt om vi har info??? Eller??? Dömer vi varandra lika mycket som världen runt omkring dömmer andra., här på forumet ska vi väl hjälpa varandra?? Eller??
G
Gästinlägg
Gäst
Satte kaffet i halsen när jag idag loggade in på Min UC. Har haft ett lån hos MoneyPal/MoneyGo i några år som aldrig synts hos UC, men i och med senaste uppdateringen fick jag plötsligt en ny kredit synlig. Tack för den julklappen :-(
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Någon som sökt hos dessa på sistone?
Verkar som att dom tar MiniUC enligt en annan tråd ( https://www.lånforum.se/threads/extracash-dyrt-alternativ.11864/page-10#post-175071 )
PS: Inte SÄKERT dom bara tar MiniUC men det kanske inte är omöjligt?
Verkar som att dom tar MiniUC enligt en annan tråd ( https://www.lånforum.se/threads/extracash-dyrt-alternativ.11864/page-10#post-175071 )
PS: Inte SÄKERT dom bara tar MiniUC men det kanske inte är omöjligt?
G
Greddoo
Gäst
I samma tråd och bild ser det ut som att Entercard tar MiniUC så det tror jag inte att dom göra
ibland när man söker via Lendo så tar vissa företag både mini och full UC
ibland när man söker via Lendo så tar vissa företag både mini och full UC- Blev medlem
- 31 augusti 2012
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
I samma tråd och bild ser det ut som att Entercard tar MiniUC så det tror jag inte att dom göra
ibland när man söker via Lendo så tar vissa företag både mini och full UC
Ja fast dom andra aktörerna har ett annat datum. MoneyGo:s förfrågan står "själv"
- Meddelanden
- 2 523
- Mottagna reaktioner
- 1 240
- Poäng
- 927
Tog ett lån hos dem ikväll på 50 000 kr.Tänkte ha lite buffert bara och satsa på att amortera av lånet till mars 2021.
Att alltid försöka ha mer buffert än vad detta lånet är värt
Fick nominell ränta 4,40 och effektiv 6,26.
H
Hata credigo
Gäst
Tog dom full UC?
- Meddelanden
- 26
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 27
Tog ett lån hos dem ikväll på 50 000 kr.Tänkte ha lite buffert bara och satsa på att amortera av lånet till mars 2021.
Hej, vad hade du för förutsättningar och tog dom en full UC?
Mvh
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.