• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Någon som är sugen på att coacha varann spelberoende?

Kondi

Viktig medlem
Poäng: 287
Blev medlem
14 Oktober 2017
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
121
Poäng
287
Hej!
Jag har haft spelproblem i många år och såklart skulder på det.
Man känner att droppen är spilld för länge sedan och ändå fortsätter man.
Är det någon som är sugen på att ha kontakt via meddelanden privat för att stötta varann och kunna berätta för varann hur resan mot spelfrihet går både på gott och ont? Inget krav att man måste skriva ofta eller att man ska finnas där 24/7 bara att man kan gå in och skriva av sig med någon när man känner att suget kommer. Jag hade en sådan vän för några år sedan och det funkade jättebra för mig var spelfri över ett år tills jag föll dit igen tyvärr! Hör av er om ni är intresserad. :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tardus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
29 Januari 2022
Meddelanden
340
Mottagna reaktioner
151
Poäng
347
Hej!
Jag har haft spelproblem i många år och såklart skulder på det.
Man känner att droppen är spilld för länge sedan och ändå fortsätter man.
Är det någon som är sugen på att ha kontakt via meddelanden privat för att stötta varann och kunna berätta för varann hur resan mot spelfrihet går både på gott och ont? Inget krav att man måste skriva ofta eller att man ska finnas där 24/7 bara att man kan gå in och skriva av sig med någon när man känner att suget kommer. Jag hade en sådan vän för några år sedan och det funkade jättebra för mig var spelfri över ett år tills jag föll dit igen tyvärr! Hör av er om ni är intresserad. :)

Jag kan nog behöva någon som hindrar mig när lusten faller in!
Såklart har även jag skulder pga denna skit!

Så nu ligger allt fokus att få till en ekonomi som är ok, dvs släcka krediter!
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
686
Poäng
607
Jag är på! Tror man kan göra pm gruppchat också. Spelat ner mig i totalt fördärv, kom ut för 6 månader sedan och är nu på väg upp ur hålet ❤️
 

tomyhockeyy

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
17 November 2021
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
jag har spelat i mer än 30år men ändo är speltorsk
 

Kondi

Viktig medlem
Poäng: 287
Blev medlem
14 Oktober 2017
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
121
Poäng
287
Då gör jag en gruppchatt så bjuder jag in alla
 

Jim96

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
4 Maj 2022
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
62
Poäng
187
Bjud gärna in mig också. Varit spelberoende under 15 års tid. Försökt få hjälp sedan några år tillbaka och hållit mig spelfri 1,5 år som mest, men tyvärr ett par återfall på senare tid. Jag är nu spelfri i 1 veckas tid och fast beslutsam att det får vara nog. Ser gärna en gruppchatt där vi peppar varandra och delar erfarenheter. Har precis som ni andra ett jävla skuldberg..

Tillsammans kan vi förhoppningsvis vara starka! Skriver också gärna privat med någon som är i samma sits.för att stötta och coacha varann. Pma mig gärna.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp