• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Någon som är sugen på att coacha varann spelberoende?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

luck122

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Augusti 2019
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Hej!
Jag har haft spelproblem i många år och såklart skulder på det.
Man känner att droppen är spilld för länge sedan och ändå fortsätter man.
Är det någon som är sugen på att ha kontakt via meddelanden privat för att stötta varann och kunna berätta för varann hur resan mot spelfrihet går både på gott och ont? Inget krav att man måste skriva ofta eller att man ska finnas där 24/7 bara att man kan gå in och skriva av sig med någon när man känner att suget kommer. Jag hade en sådan vän för några år sedan och det funkade jättebra för mig var spelfri över ett år tills jag föll dit igen tyvärr! Hör av er om ni är intresserad. :)
Bra tänkt, man kan coacha varandra under varje dag som går.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Är utbildad inom smart recovery har böcker övningar och allt. Kan gärna leda "möten" med en liten grupp om det skulle va intressant? Men då är det på det sättet vi arbetar inom dom ramarna jag kan hjälp. Har själv lång tid av missbruk av droger bakom mig som sedan byttes ut mot spel. Har nu varit spelfri 9 månader och Drogfri 28 månader :)

men alla som vill hjälpa andra kom ihåg det spelar ingen roll vad man gör så länge personen inte bestämt sig själv för att sluta ❤️

Finns på pm må bäst❤️
 

Bilagor

  • A20448BD-9074-451A-85CC-4EF681C014DA.jpeg
    A20448BD-9074-451A-85CC-4EF681C014DA.jpeg
    352.1 KB · Visningar: 16

tomyhockeyy

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
17 November 2021
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Är utbildad inom smart recovery har böcker övningar och allt. Kan gärna leda "möten" med en liten grupp om det skulle va intressant? Men då är det på det sättet vi arbetar inom dom ramarna jag kan hjälp. Har själv lång tid av missbruk av droger bakom mig som sedan byttes ut mot spel. Har nu varit spelfri 9 månader och Drogfri 28 månader :)

men alla som vill hjälpa andra kom ihåg det spelar ingen roll vad man gör så länge personen inte bestämt sig själv för att sluta ❤️


kan du hjälpa mig med spel
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
kan du hjälpa mig med spel
Kan inte göra så du slutar för det är endast du som kan själv ❤️ Men kan vägleda ge dig verktyg osv I din resa. Har du verkligen bestämt dig så hjälper jag dig mer än gärna.
 

tomyhockeyy

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
17 November 2021
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Kan inte göra så du slutar för det är endast du som kan själv ❤️ Men kan vägleda ge dig verktyg osv I din resa. Har du verkligen bestämt dig så hjälper jag dig mer än gärna.
ja jag bara förlorar hela tiden har 200k i kfm
vad ska jag göra
 

Bananrepublik

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
13 Maj 2022
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Är utbildad inom smart recovery har böcker övningar och allt. Kan gärna leda "möten" med en liten grupp om det skulle va intressant? Men då är det på det sättet vi arbetar inom dom ramarna jag kan hjälp. Har själv lång tid av missbruk av droger bakom mig som sedan byttes ut mot spel. Har nu varit spelfri 9 månader och Drogfri 28 månader :)

men alla som vill hjälpa andra kom ihåg det spelar ingen roll vad man gör så länge personen inte bestämt sig själv för att sluta ❤️

Finns på pm må bäst❤️
Hej! Jag skulle hemskt gärna vilja gå med i denna grupp. Hur går jag tillväga? ❤
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp