• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Någon som använt billender.com?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Vet du om man har betalningsanmärkningar kan ordna betalkoll eller tas ingen UC eller dylikt?
När jag tog tjänsten Betalkoll för 1,5 år sedan togs en mini UC som inte syns för övriga banker men beviljad och utnyttjad kredit syns numera på UC. Tror inte du kan få Betalkoll om du har anmärkning.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 066
Mottagna reaktioner
6 655
Poäng
4 477
Ni som använder billender, vad tycker ni så här långt? Ngt jag reagerar på är att de inte har telefonnummer dit man kan ringa, bara mejl.
 

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
104
Poäng
317
Kan man använda billender med en anmärkning?
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 379
Mottagna reaktioner
372
Poäng
517
Ni som använder billender, vad tycker ni så här långt? Ngt jag reagerar på är att de inte har telefonnummer dit man kan ringa, bara mejl.
Jag blev godkänd idag och ska betala 3 fakturor. Hur gör jag om jag vill skjuta på en faktura till nästa månad?
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 199
Mottagna reaktioner
1 271
Poäng
997
Är det fortsatt Max 1500 kr?
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 379
Mottagna reaktioner
372
Poäng
517
Om du inte betalar fakturor så öppnar dom upp ett delbetalningkonto där du kan välja hur mycket du vill betala varje månad
Så även om jag har blivit beviljad att betala en räkning på 3 månader och skulle vilja börja betala på juni lönen så skjuter de upp betalningen mot en avgift om jag struntar att betala nu den 25/5?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp