- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Åh nu blir jag stressad. Mina syns inte på Nordea 

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.

Om man inte fått några pengar ännu så är det ganska kört idag va? Brukar väl komma mellan kl 11 o 1?
Nej jag har inte heller sett några pengar ännu så länge.Någon med Swedbank som fått
Det kan nog komma efter 18 också. Har för mig att jag har fått det nångång sent på kvällen för några år sen.
då finns det en gnutta hopp kvar dåvet att jag fått pengar insatta på kvällen ett par gånger så det är nog inte försent ännu. Bankerna kör väl sista körningen kl 18 va de nån som sa..Om man inte fått några pengar ännu så är det ganska kört idag va? Brukar väl komma mellan kl 11 o 1?
. Har ingen brådska, men det kan vara ett bra sätt att kontrollera att allt är som det ska.Jag har också Swedbank, men har inte fått några pengar än. Tror att det kan ta olika lång tid efter att det är så mycket utbetalningar nu.Har swedbank men inte fått än ser att andra med Swedbank har fått
Jag hade skuldsaldo till kh men verkar dem inte ta mina skattepengar.. Tror ni att jag ska ha skattepengar då?
Jag hade skuldsaldo till kh men verkar dem inte ta mina skattepengar.. Tror ni att jag ska ha skattepengar då?
Har för mig att det alltid står så. Förra året när jag hade skuldsaldo, så stod det också så, har jag för mig. Så med största sannolikhet så går pengarna till KFM.[/QUOTE
Ok men jag ringde för avbetalningplan innan .2 skulder som gick till KF. Så hoppas det hinner att ha mina skattepengar

Jag har Handelsbanken , fick inte heller.
Jag har Handelsbanken , fick inte heller.
Att det står noll på saldo hos Skatteverket betyder att dom har skickat iväg de pengar du hade där till ditt uppgivna bankkonto. Så just nu ligger bollen hos din bank , då Skatteverket skickat pengarna du skall ha. Därav 0kr saldo på skattekontot .Utbetald juni 06 men inga pengar har handelsbanken och 0 på saldo
På senast bokförda transaktionerVar står det?? Jag hittar inget om det..
Tror du verkligen att dom kan betalas ut redan ikväll?,nja det blir nog i så fall i morgon tidigast.Ringde swedbank o dom kan droppa in när som helst i dag i morgon men hoppas dom kommer nu snart