• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Ferratum - Lån utan UC
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Brixo - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Credifi - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Vivus - Lån utan UC

Någon som fått svar på mail av förskottslön?

Lillan

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
8 Januari 2012
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Jag har nog haft tur då för det gick vidare till tingsrätten tom och jag fick en avbetalning av Svea efter domen. Men det tar tid , har nu bara 800 kr kvar av kapitalskulden som från början var 15000. Men sedan är det ju räntan , den är på 7000 kr. Så det är ett tag till på denna skuld
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

fiore84

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
13 Juni 2012
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
64
Poäng
207
Någon som har en mail eller telefonnummer som dom svarar på???

Inte dom som står på deras sida iaf.
 

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
Jag får svar ibland på mail , inte alla gånger och lyckats komma fram typ en gång på telefon
men det var rätt längesedan jag hade sån kontakt med dem
 

fiore84

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
13 Juni 2012
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
64
Poäng
207
Sammanlagt har jag säkert skickat ca 20 mail senaste månaderna, inte fått ett endaste svar.
 
S

snorig

Gäst
Poäng: 0
Hej jag sökte imorse och väntar på pengarna, någon som kommer ihåg hur fort de kommer? Minns förut en gång så sökte jag på söndag em och hade dem redan på kvällen med swedbank.
Stod utbetalning idag så jag hoppas ju de kommer innan affärerna stänger. Men skriv gärna om ni minns ansökan morgon-utbetalning.
 

AW89

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
27 Maj 2015
Meddelanden
637
Mottagna reaktioner
67
Poäng
217
Hej jag sökte imorse och väntar på pengarna, någon som kommer ihåg hur fort de kommer? Minns förut en gång så sökte jag på söndag em och hade dem redan på kvällen med swedbank.
Stod utbetalning idag så jag hoppas ju de kommer innan affärerna stänger. Men skriv gärna om ni minns ansökan morgon-utbetalning.
Jag har de alltid på kontot samtidigt som ja får mejlet med faktura å om att de är utbetalt :) har Swedbank
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 345
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Nån som fått utbetalt nu i dagarna? Hade ett hos inkasso och betalade det i fredags...sökte i morse men inte hört nåt mer. Eller tar det nån dag längre?
 

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
Jag fick den 23 /12 då drogs det jag hade och det nya kom in på kvällen vilket jag ansökte om den 22/12
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp