Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som haft kontkt med MFK Ekonomi?

Jag har inkassoärende som legat hos mfk som tillhör lånalåna fick sms och mail om att ej betala till mfk då de misskött sina uppgifter enlligt mailet jag fick
Har väntat en månad på att få från sett finans nya inbetalningsavier, men fick på mailen idag om jag kunde skicka in vad jag betalt så de kunde fixa korrekt
mailade också mfk och undra varför ärendet låg kvar Fick till svar att det ligger kvar men de gör inget????? men ska maila igen att de får ta bort dem genom att de inte har mer med dem att göra Har sparat deras svarsmail för säkerhets skull,

MFK Ekonomi AB

MFK Ekonomi AB har inte gått i konkurs, men det finns flera konkursansökningar inlämnade.

Har jobbat där...

Kul att se att det företaget inte finns längre.
När jag jobbade där så kunde man vara glad att få ut sin lön på utsatt tid.
Kollektivavtal fanns inte heller där, och inte skötte de inbetalningar av tjänstepensionen heller.

Tråkigt att det har drabbat kunderna dock.....

Kul att se att det företaget inte finns längre.
När jag jobbade där så kunde man vara glad att få ut sin lön på utsatt tid.
Kollektivavtal fanns inte heller där, och inte skötte de inbetalningar av tjänstepensionen heller.

Tråkigt att det har drabbat kunderna dock.....

Vet du om det förekom fusk inom deras inkasso? Vore intressant att veta då man misstänker detta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp