O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Jag gjorde en ansökan om ett sms lån på "tre lax". Dagen efter blev jag uppringd av en lånehandläggare som lämnade meddelande på mitt T - svar att jag fått avslag på ansökan, då jag skulle ha tre registrerade betalningsförelägganden hos Kronofogden.
Att jag fått avslag......skit samma.....men tre betalningsförelägganden, jag blev chockad......shit vad rädd jag vart. Då jag verken fått något brev eller delgivning från kronofogden
skickade jag in ett mejl till Kronofogden och fick följande svar:
Du har haft tre ansökningar om betalningsförelägganden, men de är för länge sedan återkallade och avskrivna hos oss. Ingen skuld blev fastställd.
Om jag bestridit dessa betalningsförelägganden och fått de återkallade, kan han se de uppgifterna?
Det går inte att skicka mejl till "tre lax" då deras mejl adress inte funkar, och jag får inte tag på de via telefon.
Har någon liknande erfarenheter? Och vad hände i ert fall?
Att jag fått avslag......skit samma.....men tre betalningsförelägganden, jag blev chockad......shit vad rädd jag vart. Då jag verken fått något brev eller delgivning från kronofogden
skickade jag in ett mejl till Kronofogden och fick följande svar:
Du har haft tre ansökningar om betalningsförelägganden, men de är för länge sedan återkallade och avskrivna hos oss. Ingen skuld blev fastställd.
Om jag bestridit dessa betalningsförelägganden och fått de återkallade, kan han se de uppgifterna?
Det går inte att skicka mejl till "tre lax" då deras mejl adress inte funkar, och jag får inte tag på de via telefon.
Har någon liknande erfarenheter? Och vad hände i ert fall?
Senast ändrad: