Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har erfarenhet av lumify inkasso sedan lån på credifi?

hej

jag hade lån hos lumify, skötte det ordentligt, sedan så förlängde jag en gång utan att "meddela" att pengarna skulle till förlängning.
Det tillvägagångssättet har de nu slutat med

hur som helst så har jag nu fått 2000 beviljat på credifi. min fråga är om någon har erfarenhet av samma, haft lumify inkasso
men lån hos credifi och om ni i sådana fall upplevt att ni varit "begränsade?"

lumify betalde jag flera gånger och fick höja till 50,000. tänkte om det är möjligt med credifi också eller om ni som upplevt samma
alltid legat på låga nivåer? har 900,000 i taxerad inkomst

tack

hej

jag hade lån hos lumify, skötte det ordentligt, sedan så förlängde jag en gång utan att "meddela" att pengarna skulle till förlängning.
Det tillvägagångssättet har de nu slutat med

hur som helst så har jag nu fått 2000 beviljat på credifi. min fråga är om någon har erfarenhet av samma, haft lumify inkasso
men lån hos credifi och om ni i sådana fall upplevt att ni varit "begränsade?"

lumify betalde jag flera gånger och fick höja till 50,000. tänkte om det är möjligt med credifi också eller om ni som upplevt samma
alltid legat på låga nivåer? har 900,000 i taxerad inkomst

tack
Har betalat mitt Credifi 3
Gånger och inte fått höja än

Haft Lumify på inkasso fått låna på Credifi men 2.000 varenda gång.

Alltså hamnar du hos inkasso finns ju risken att du blir begränsad vilket förvisso kan vara förståeligt och min upplevelse är att hos väldigt många av aktörerna kan man inte ens låna tillbaka.

Så är inte fallet hos Lumify iallafall var det inte så för mig.
Hamnade hos inkasso, betalade tillbaka det och kunde inte ansöka på ett par månader (ej att förväxla med att profilen var avstängd) kunde därefter ansöka om 2000, fick det beviljat. Var sedan sen med inbetalning återigen, då stängdes profilen ner. Kunde ansöka om 2000 hos Credifi ganska så direkt inpå att de öppnat upp, fick det beviljat var sen med inbetalning och profilen stängdes ner direkt.

Så...det är väl lite olika men ju oftare du hamnar hos inkasso hos dessa två desto svårare blir det alternativt att du tillslut inte ens kan ansöka. Så skulle jag säga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp