Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som lånat av Förskottslön.se

Jag har aldrig sagt att nån ska låna de avgör de själva
Vuxet folk..

Bror duktig

Finns tyvärr en del som vill leka bror duktig och idiotförklarar de som lånar på detta sätt.

Jag tror de flesta vet att dessa lån är svindyra, men att komma till kfm och få anmärkning för att man inte har pengar att betala mer kan kosta mer.

Det är upp till var och en att avgöra vad man vill göra.

Går de att stoppa autogiro så dom inte kan dra pengar? någon som vet?

Vad händer?

man kan stoppa alla utogiromedgivanden.du loggar in på din bank o kollar på de du har på autogiro.
har swedbank o jag kan stoppa autogiron.då skickas ett inbetalningskort hem istället det kommer nog dessa också att göra.

det som händer är att fordringsägarna lär driva in pengarna på annat vis, i värsta fall får du hem hem faktura med hela lånebeloppet.

Faktura

Kan de inte dra summan från ditt konto får du mail att de försöker igen och sedan hem ett inbetalningskort med påminnelseavgift, betalar du inte in detta inkasso (ingen avbetalning)

Annars är de kanon och billiga

Dock får man låna igen efter inkasso vilket är coolt i mitt tycke.

Finns tyvärr en del som vill leka bror duktig och idiotförklarar de som lånar på detta sätt.

Jag tror de flesta vet att dessa lån är svindyra, men att komma till kfm och få anmärkning för att man inte har pengar att betala mer kan kosta mer.

Det är upp till var och en att avgöra vad man vill göra.

Det är inte så enkelt.

De dyra snabblånen glorifieras tyvärr på den här sajten. Man ser tydligt på vissa av diskussionerna att folk kommit in i en ond spiral, att lånandet nästan är som en lek eller besatthet. I en värld av likasinnade blir det svårt att bryta den onda spiralen.

"Bror duktig" kan faktiskt vara till stor hjälp i längden, för den som kan svälja stoltheten och inte redan är för djupt ner i låneträsket.
Man kan också se "bror duktigs" upplysningar som helt gratis (räntefri ;) ) information som hjälper dig.

Precis som du säger är det upp till var och en av avgöra vad man vill göra.
Precis på samma sätt är det upp till var och en att avråda folk att INTE låna från vissa kreditgivare, likväl som vissa tipsar andra ATT låna från från vissa kreditgivare.

Sämsta som finns?

Långivarna på denna sajt är nog de dyraste i sverige

Ex de med väst.

Men du bestämmer själv

Jag hade helst lånat av min bank som spottar på mig trots att jag betalt av 70% skulden och tjänar dubbelt nu mot då.

Dum é man med många uc.

För mig uc= ansökan+intresse

banken idiot+desperat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp