• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Någon som lånat av NC-Finance? godtar betalningsanmärkningar

E

Elisa

Gäst
Poäng: 0
AHAHAHAHAHAH

Ni är otroliga. Det kommer en ny sida och direkt bara sprutar det folk att låna.

Åh, nu ska jag betala bort det och det. Hahaha vilket BS. Alla vet att ni kommer spela bort pengarna på spel. Nästan alla på denna sida är speltorskar.

Tycker synd om lånbolaget som lär få vänta länge på att få tillbaka sina pengar av alla torskar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
AHAHAHAHAHAH

Ni är otroliga. Det kommer en ny sida och direkt bara sprutar det folk att låna.

Åh, nu ska jag betala bort det och det. Hahaha vilket BS. Alla vet att ni kommer spela bort pengarna på spel. Nästan alla på denna sida är speltorskar.

Tycker synd om lånbolaget som lär få vänta länge på att få tillbaka sina pengar av alla torskar.

Patetiska människa, du vet ingenting om vilken historia folk har. Här hjälper vi varandra!
 

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
AHAHAHAHAHAH

Ni är otroliga. Det kommer en ny sida och direkt bara sprutar det folk att låna.

Åh, nu ska jag betala bort det och det. Hahaha vilket BS. Alla vet att ni kommer spela bort pengarna på spel. Nästan alla på denna sida är speltorskar.

Tycker synd om lånbolaget som lär få vänta länge på att få tillbaka sina pengar av alla torskar.
Helt otroligt att du ens ids läsa här inne och ja visst är det eländigt men du vet inte ett dugg om varför folk har skulder Om det är av intresse så har jag aldrig spelat eller haft nått annat missbruk men skuldsatt är jag patetiskt va! du som skriver så "klokt"
 
E

Elisa

Gäst
Poäng: 0
Skuldsatta i forumet men när det kommer ett nytt bolag ska alla kasta sig över det så dom tom får stänga HAHAHAHA.

Makalöst. Skrattretande. Acceptera erbjudandet situation och sluta försöka lösa den med nya ockerlån för helvete.
 

Malaja74

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
13 Juli 2017
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
55
Poäng
167
Skuldsatta i forumet men när det kommer ett nytt bolag ska alla kasta sig över det så dom tom får stänga HAHAHAHA.

Makalöst. Skrattretande. Acceptera erbjudandet situation och sluta försöka lösa den med nya

Så lätt för dig att säga Jag sitter i en jävla sits och välkomnar bolag som detta!Har säkert skulder på 700000 pga av min psykiska hälsa! Jobbar som en galning och försöker lösa det på alla sätt och vis! Så kom inte och klanka ner på oss med skulder Det här bolaget har bra avbetalningsplaner om du jämför med många andra!
 
R

Radiohuvud

Gäst
Poäng: 0
Det är ytterst småaktigt att uttrycka dig som du gör Elisa. Det är ju helt huvudlöst att påstå att alla skuldsatta har spelproblem. Det finns säkerligen lika många anledningar till varför en person är skuldsatt, som det finns skuldsatta människor. Är det någon/några som borde få sin beskärda del av kritik är det dessa låneföretag som ploppar upp som svampar i skogen. Med skyhöga räntor och utan att egentliga krav ställs på låntagaren. Detta är värt att diskutera. Inte smutskasta människor som redan är utsatta.
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Det är bara att ignorera "Eliasa". Antingen har personen en relation med något lånebolag eller så inbillar sig personen att det är några duvungar som står bakom bolagen. Bolag som varje år gör rekordvinster. Dessa bolag använder sig av kreditupplyssningar, så dom vet exakt vilken typ av människor som vänder sig till dom.

Jag hade blivit otroligt glad om vartenda av dessa bolag, som vänder sig till utsatta kunder, går under. Men så är inte fallet. Och att man fortsätter att göra det visar att det går att tjäna stora pengar på den här affärsidén.

Du, "Eliasa", är säkert självständig och har klurat ut hur man inte upprepar sina misstag. Men det ursäktar inte att du är ett stort kräk.
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 611
Mottagna reaktioner
1 758
Poäng
1 217
Fick ta bort två inlägg som inte rörde ämnet. Håll er till ämnet tack, dvs diskutera NC-Finance.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp