• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Någon som lånat hos Euroloan

V

veno

Gäst
Poäng: 0
Fint Terry, alltid skönt att bli av med ett!
Ja man tycker ju de ska svara innan de går hem för dagen iallafall för kan ju omöjligt ha så pass mycket att göra att de inte hinner med ett svar på 8h. Nä känns ju inte jätteseriöst tyvärr.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
A

Annilila

Gäst
Poäng: 0
Ja jag gillar heller inte att ringa men får bli att göra så, verkar som de inte bryr sig om att svara på mail. Jag har väntat på svar i nästan 3 dagar nu. När jag skrev igår och frågade om de lagt ner verksamheten så fick jag svar direkt dock men bara att de var igång och skickat vidare mitt ärende till någon annan person. Sen fortsatt ingen återkoppling.
 
A

Annilila

Gäst
Poäng: 0
Nu fick jag svar efter jag skrev ytterligare ett email. Stod i stort sett ”vi kan inte ge dig ett svar just nu så behöver du en kredit idag så prova och sök hos en annan aktör. Ha en trevlig helg.” Helt otroligt att man kan svara så efter över 2 dagar. Särskiljt när det är frågor de borde vara vana vid som jag undrar över. Nej verkligen en tumme ner för detta bolag.
 
V

Veno

Gäst
Poäng: 0
Jag får fortfarande inte svar från de angående min kredit. Tagit 7 dagar nu, förstår att man inte kommer få det heller nu då de en gång svarat att de inte kan ge svar just nu för 4 dagar sen.

Förstår inte att manuell granskning kan ta så här lång tid. Känns som de gör det med flit.
 
V

Veno

Gäst
Poäng: 0
Först godkänd på 8000kr sen ville de efter jag fått det beskedet att jag skulle svara på några frågor där jag sa att jag har 1 kreditkort på 20k det är allt jag har. Avslag. Otroligt löjligt när de gett godkänt innan. Rekommenderas verkligen inte, tog 3 veckor allt som allt.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 420
Mottagna reaktioner
13 482
Poäng
8 917
Är det fler som har problem med att avsluta den här krediten en gång för alla???
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 420
Mottagna reaktioner
13 482
Poäng
8 917
Jag har skickat 15 mail till både euroloan och UC och Euroloan säger hela tiden att min kredit hos UC ska vara avslutad den är inte det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp