Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som prövat Kontantfinans

Har någon prövat kontantfinans.

Jag har det var inga som helst problem att få in 15.000 direkt.
Svar direkt på skärmen, sedan kom skuldbrev tog sen 3 dgr att få pengar på kontot.
Tar inte vanlig UC

det är lånebolag genom klingel postorderföretag.de tar UC.och lämnar information till uc missbruksregister så därför tolkar jag det som att de tar uc.har själv hafft med klingel att göra.
men inte lånat men hafft konto där.och då var de hårda vid bedömning hur mycket jag fick handla för.

Jag har handlar kläder av Klingel i många år och jag tycker inte alls de är hårda. Man får lätt ett konto där att handla varor för på deras hemsida. Det var relativt enkelt att få lån via Kontantfinans. De tar ingen UC. Första gången sökte jag på 5000 kronor och de tog en upplysning via Creditsafe. Jag blev godkänd och fick lånet. Efter 6 månader utökade jag lånet och sökte på nytt via deras hemsida och det gick jättebra. De tog INGEN UC, återigen var det Creditsafe. Jag har ganska låg inkomst och en del lån men INGA betalningsanmärkningar eller skuldsaldo. Jag hoppas min information kan hjälpa till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp