Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som tagit lån av Bondoroz?

Hej på er,

Är det någon som har någon erfarenhet av låneförmedlaren Bondoroz? Verkar va något nytt och kommer högt upp i googles sökningar på lån. Verkar va något lurt med denna förmedlare

Bara namnet låter lurt...

Och jag försökte googla det och får bara upp en spansk sida :p och då skriver jag namnet
Vad söker ni då ni får fram den sidan?
Får inte upp det om jag skriver lån eller låneförmedlare på Google

Det är en låneförmedlare.

Saxat från deras villkor:

2. VILKA TJÄNSTER ERBJUDER VI?
2.1 Huvudtjänsten vi erbjuder är att ansöka om lån via internet.
2.2 Våra datorsystem gör det möjligt för dig att hitta en långivare eller leverantör som kan tillgodose dina ekonomiska behov med ett lån som passar dig bäst.
2.3 Långivarens godkännande och utförande utav lånet är inte vår ansvarsskyldighet. PSH Ltd omdirigerar dig endast till långivarnas webbplatser.
2.4 Vår tjänst är uteslutande begränsad till att hitta en långivare. Själva lånet är mellan dig och långivaren.
2.5 Det är viktigt att klargöra för våra kunder att vi inte är en långivare.”

Saxat från deras villkor:

2. VILKA TJÄNSTER ERBJUDER VI?
2.1 Huvudtjänsten vi erbjuder är att ansöka om lån via internet.
2.2 Våra datorsystem gör det möjligt för dig att hitta en långivare eller leverantör som kan tillgodose dina ekonomiska behov med ett lån som passar dig bäst.
2.3 Långivarens godkännande och utförande utav lånet är inte vår ansvarsskyldighet. PSH Ltd omdirigerar dig endast till långivarnas webbplatser.
2.4 Vår tjänst är uteslutande begränsad till att hitta en långivare. Själva lånet är mellan dig och långivaren.
2.5 Det är viktigt att klargöra för våra kunder att vi inte är en långivare.”

Tycker INGEN ALLS ska ens försöka använda deras tjänst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp