Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som testat Pekunia.se?

Samma som

Har också försökt titta o läsa lite om pekunia det man nu kan se.

Det jag tänkte på fast det kanske är flera låneföretag som har detta.
Längst ner i bilden så syns det en liten pil och det pilmärket änvänder sig ju också Risicum utav. Alltså Frösundavik eller vad det nur står att dom finns.
Kan det vara så att pekunia också har något samband med dessa.
Vad tor Ni

Om det blir gratis ansökan då är det inte scam men något säger till mig att man ska skicka sms för att få ansökningskod och sms-et kostar 50 kr hahaha

ja men då förstår jag vad du menar jag e lika skeptisk jag o tänker bluff mot bolag som tar smskostnad,många trådar finns det o oftast är det strul med de som tar smskostnader.

Öh, jag har tagit många lån från företag som tagit tex. 30 kr i smsavgift eller liknande, och fått lån av dom och dom har varit seriösa. Det är ju ingen garanti att det är en bluff eller att dom är oseriösa bara för att de tar en extra avgift??? Det var det dummaste jag har hört, innan folk säger att det är scam och bluff och allt möjligt, så får man vänta och se när de öppnar, kanske ringa deras kundtjänst då också (om det går).

tyvärr är det flertalet som tar avgift som faktiskt varit bluff.det är bara följa trådar i detta forum eller på andra forum.det handlar också om ens egna erfarenheter.

för många som bluffar gör att reko bolag litar man inte på.

pekunia

Nu är det helmysko när man försöker komma in på sidan....så det var nog bara ett skämt i början.

som för övrigt är en kopia av det tidigare pekunia, och också stängd... Men de verkar jobba på siten i alla fall. Vi får se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp