• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Någon som vet ifall man kan få en avbetalningsplan hos nordea, anyfin och klarna

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dagsförnyttliv

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
19 Mars 2022
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Jag har avbetalning hos Klarna. Har haft svårt att betala å låg efter 3 månad. Jag förhandlade å fick hjälp genom nått program dom hade så de minskade de jag behövde betala mot att jag inte kan handla något mer där på avbetalning förens jag betalt av detta. Dock inget som skadar min kreditvärdighet så de va ju skönt. Jag är nöjd me dealen
 

glomskaekorren

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Klarna skickas till Modhi inkassobolag, jättesnälla att ha och göra med. Betalade 500 kr i månaden, fick ner det nu till 350 kr/mån till och med. Dock låg totalskulden på drygt 8000 bara.
 

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
25 Oktober 2022
Meddelanden
598
Mottagna reaktioner
272
Poäng
447
Klarna skickas till Modhi inkassobolag, jättesnälla att ha och göra med. Betalade 500 kr i månaden, fick ner det nu till 350 kr/mån till och med. Dock låg totalskulden på drygt 8000 bara.
Det beror på om det är delbetalning eller månadsfaktura tyvärr
 

Jobbarsomfanändåfattig

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
16 April 2023
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
44
Poäng
156
Jag har avbetalning hos Klarna. Har haft svårt att betala å låg efter 3 månad. Jag förhandlade å fick hjälp genom nått program dom hade så de minskade de jag behövde betala mot att jag inte kan handla något mer där på avbetalning förens jag betalt av detta. Dock inget som skadar min kreditvärdighet så de va ju skönt. Jag är nöjd me dealen
Det låter riktigt snällt, så då ska jag ligga efter i betalning i 3 månader, sen kan jag förhandla?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp