• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Jag tänker såhär. OM (jag säger varken bu eller bä kring det hela) om det skulle visa sig att hon hittar på en massa saker om elände, så mår hon ju säkerligen inte bra. Det är ju i sådana fall lite av ett rop på hjälp det med. Och är det sant, ja då är ju även det en jobbig och hemsk sits att vara i. I vilket fall vill jag inte döma utan jag tänker att, oavsett, så hoppas jag att hon är ok och att ingenting har hänt.

Jag har heller inte varit med här så länge så jag är inte rätt person att bilda mig en åsikt i just den frågan.

Önskar samtliga en fin söndag och hoppas ni har det bra :)
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Jag tänker såhär. OM (jag säger varken bu eller bä kring det hela) om det skulle visa sig att hon hittar på en massa saker om elände, så mår hon ju säkerligen inte bra. Det är ju i sådana fall lite av ett rop på hjälp det med. Och är det sant, ja då är ju även det en jobbig och hemsk sits att vara i. I vilket fall vill jag inte döma utan jag tänker att, oavsett, så hoppas jag att hon är ok och att ingenting har hänt.

Jag har heller inte varit med här så länge så jag är inte rätt person att bilda mig en åsikt i just den frågan.

Önskar samtliga en fin söndag och hoppas ni har det bra :)
Detsamma❤️ Bra skrivet ❤️
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Om ni som hackar på Lilaros bara kan sluta göra det och acceptera att vi alla är olika. Retar ni är på ngt hon skriver så scrolla bara förbi. Även om hon skulle hitta på saker så uppnår er kritik inget annat än att hon blir ledsen och då blir hennes börda ännu tyngre!
Man ska väl fan hämta krafter här och inte få mothugg stup i ett. Ni som kritiserar och ifrågasätter henne är ni så perfekta själva? Må hända att hon inte redogör här sina skulder exakt på ören som ni gör, hon bidrar med jättemkt ändå!
Låt människan va! Tack!
 
Senast ändrad:

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Imorgon ska jag kolla något som liknar cancer och jag har redan accepterat vad som kan hända så jag är inte rädd, är mer rädd för att inte ha en chans att bekämpa det. Om det är försent får jag vila. Känns inte så pjåkigt, är rätt nöjd med den jag blivit och varit. :)
Vill bli gammal men jag kan inte göra så mycket om inget hjälper. Det är en konstig tanke att jag kan vara döende utan att veta om det. Vill bara veta så jag kan förbereda allt och använda min tid väl. Har alltid känt på mig att jag kommer dö i cancer i den här åldern, 30 cirka, no hard feelings där direkt... jag visste det redan när jag var barn.
Hoppas jag hade fel!
Hoppas också att du hade fel och att du är frisk och kan glädjas åt dina barn många år framöver. Jag har också av en skräck att dö innan min yngsta blir vuxen då vi har cancer i släkten och min mamma dog när hon var 45. Så när jag började närma mig 45 var jag nojig och orolig. Känner att när båda barnen är vuxna så kan man andas ut men än är det några år dit!
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Om ni som hackar på Lilaros bara kan sluta göra det och acceptera att vi alla är olika. Retar ni är på ngt hon skriver så scrolla bara förbi. Även om hon skulle hitta på saker så uppnår er kritik inget annat än att hon blir ledsen och då blir hennes börda ännu tyngre!
Man ska väl fan hämta krafter här och inte få mothugg stup i ett. Ni som kritiserar och ifrågasätter henne är ni så perfekta själva? Må hända att hon inte redogör här sina skulder exakt till ören som ni gör, hon bidrar med jättemkt ändå!
Låt människan va! Tack!
Tycker också man kan scrolla förbi eller trycka på ignorera knappen.
Vi är många som har det tufft och det blir naturligtvis inte bättre av att bli ifrågasatt. Vet precis hur man känner sig när någon hackar på en blivit utsatt för det flera gånger i denna grupp.
Som tur är dom flesta bra ❤️
själv blev jag mera förbannad.
Men kul är det naturligtvis inte.
Det som är viktigt att komma ihåg att vi lever olika liv och är enskilda individer.
Sen lämnar vi inte ut hela vårt liv här utan det är ju egentligen bara en liten del.
Att folk här tror dom känner mig och hur jag tänker o känner stämmer inte alltid.
Fått kommentar som att skyll dig själv. Sluta tyck synd om dig själv.
Gilla läget mm inga uppskattande ord direkt:(
Vilket också är ett stort bevis på att folk inte har en aning om mig över huvudtaget.
Så acceptera att vi är olika o har olika sätt att uttrycka oss.
Vad är fel och vad är rätt?
Vem bestämmer det?
 

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Har hon synts till ännu? Tänkt
Tycker också man kan scrolla förbi eller trycka på ignorera knappen.
Vi är många som har det tufft och det blir naturligtvis inte bättre av att bli ifrågasatt. Vet precis hur man känner sig när någon hackar på en blivit utsatt för det flera gånger i denna grupp.
Som tur är dom flesta bra ❤️
själv blev jag mera förbannad.
Men kul är det naturligtvis inte.
Det som är viktigt att komma ihåg att vi lever olika liv och är enskilda individer.
Sen lämnar vi inte ut hela vårt liv här utan det är ju egentligen bara en liten del.
Att folk här tror dom känner mig och hur jag tänker o känner stämmer inte alltid.
Fått kommentar som att skyll dig själv. Sluta tyck synd om dig själv.
Gilla läget mm inga uppskattande ord direkt:(
Vilket också är ett stort bevis på att folk inte har en aning om mig över huvudtaget.
Så acceptera att vi är olika o har olika sätt att uttrycka oss.
Vad är fel och vad är rätt?
Vem bestämmer det?
Så sant!

Dumt att säga skyll dig själv, det gäller väl i princip alla på ett eller annat sätt men hjälper ju inte.

Vi har olika erfarenheter i bagaget. Inget är bättre eller sämre än det andra -bara olika.

Vi gör vad vi kan utefter de förutsättningar vi har, helt enkelt!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp