Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nån som har sökt större lån med misskött kredit och fått godkänt ?

Hej

Nån som har fått större lån typ 2-300 000 med misskött kredit och fått godkänt . Eller nån som sökt lån med misskött kredit och fått förslag ?

Jag har fått för mig att misskött kredit är en lite mildare anmärkning som inte alla ser eller tar notis om ?

Hej

Nån som har fått större lån typ 2-300 000 med misskött kredit och fått godkänt . Eller nån som sökt lån med misskött kredit och fått förslag ?

Jag har fått för mig att misskött kredit är en lite mildare anmärkning som inte alla ser eller tar notis om ?
Stämmer att alla inte ser den, beror på vilken uc dem väljer att ta. Coop och collector vet jag att dem inte alltid ser tex

Hej

Stämmer att alla inte ser den, jag har 2 misskötta krediter och 1 missbrukat bankkonto.
Sökte via Lendo den 5/7 och fick 1 erbjudande, detta var från Coop. Sökte 120.000kr privatlån och dom erbjöd hela summan till 5,4 % ränta. Inga kompletteringar, godkände avtalet och pengarna hade jag på kontot 2 dagar senare.
Min uc vid de tillfället låg på 18,41 % och enligt kopian coop fick så låg jag på 1,8 %.
Dock såg Collector misskötta krediterna men inte missbrukat bankkonto. :)

Misskött kredit syns inte på Bisnode och Credisafe och som andra redan skrev syns det inte i mildare uc.

Stämmer att alla inte ser den, jag har 2 misskötta krediter och 1 missbrukat bankkonto.
Sökte via Lendo den 5/7 och fick 1 erbjudande, detta var från Coop. Sökte 120.000kr privatlån och dom erbjöd hela summan till 5,4 % ränta. Inga kompletteringar, godkände avtalet och pengarna hade jag på kontot 2 dagar senare.
Min uc vid de tillfället låg på 18,41 % och enligt kopian coop fick så låg jag på 1,8 %.
Dock såg Collector misskötta krediterna men inte missbrukat bankkonto. :)
Hur vet man om de tar den mildare uc?
trodde via förmedlare alla fick samma uc bild så att säga?

Hur vet man om de tar den mildare uc?
trodde via förmedlare alla fick samma uc bild så att säga?
Det vet man tyvärr inte. Men som jag skrev tidigare (i en annan tråd) så tar ju banker olika slags UC. Så vissa banker ser missbrukade krediter, andra inte. Det är ett litet lotteri tyvärr. Men jag gjorde en chansning då i juli och de gick ju bra :)

Ni som kan… hur ser det ut med de som jag har, restförd studieskuld och utslag? Utslag kan ju inte va bra o syns väl överallt? Är bra sugen på att lägga om mitt BN lån med hutlös ränta men kan lika gärna vänta 5 månader så jag slipper en ff i onödan..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp