• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nödkontanter

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Verkar inte så ......

Nej inte som det verkar man skall legitimera sig via elegitimation och krav att betala via autogiro , står ingenting om uc på sidan och isåfall hade inte jag blivit godkänd...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Lån och inkost

Jag tjäna 279600 om året har ett hurlån på 475000 kronor å ite smålån på c:a 30000 kronor
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Undrar allt jag

Fick också med posten idag och det stod att jag redan var beviljad,hur går det ihop..Men jag gick in o gjorde ansökan,ska bli intressant och se om man verkligen är godkänd nu då som det redan står:) Lite underligt känns det ju
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
mmm,står det att du redan är beviljad så är det bara för att locka dig att söka.dom kan inte ta kreditupplysningar hur som hellst på folk.jag menar då måste dom ju söka upp folk hur som hellst på nätet okej den tar vi upplysning på,den har bra ekonomi vi skickar erbjudandet till den och den,nej så det är bara för att locka.finns flertalet som gör på detta sättet.
sen ansöker man och kanske blir nekad.
men då kan du ringa till dom fråga ju för skojs skull.ni skickar hem ett redan beviljat lån och blivit nekad.alltså om man nu blir nekad vill sälja det kan ju såklart gå bra med.

men det är inte ett shysst sätt att formulera dessa breven på.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
UC

Ja, inte vet jag om dom tog vanlig UC, tror inte att jag blivit berviljad då.
Jag sökte 20.000 sent i grå kväll och hade pengarna på kontot i morse.
Skulder. 760.000, som finns registerade i UC, somliga av skulderna är visserligen gemensamm, men det framgår ju inte på UC. Dessutom har jag bolån 3.030.000.
20 ffr senaste året. Ingabet. anm eller något hos krf.
Inkomst380.000
 

sandyman1919

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
7 Oktober 2011
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Har ni inte tjänsten minuc så att ni kan kolla om en upplysning togs?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Miniuc

Jo jag har den tjänsten. men jag har inte ännu i varje fall fått nogon avsiering om att en upplysning är tagen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp