Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nanokredit någon som testat?

Fel information

Nanokredit är allt annat än oseriöst och bara för att man upplevt att man blivit sämre behandlad av en handläggare på företaget så är väl inte företaget oseriöst för det. Kontakta dom och kräv att få tala med någon chef istället för att sprida dumma rykten. Jag har upplevt Nanokredit som jätteseriösa och dom har hjälpt mig flera gånger. Ställer lite högre krav än många andra men samtidigt är ju det bra tycker jag
MVH/Jasmine

Jag fick också godkänt och att lånet var utbetalt. 2 timmar senare ett mejl att vid närmare granskning så kunde de ej godkänna lånet. Mycket oseriöst, om man varken har bet.anm. eller skuldsaldo och lånesumman var låg.

Rena skiten

Hallå
Sökte också där för ett par veckor sen. Naturligtvis avslag. Jag tog lån där för drygt ett och ett halvt år sedan. Blev försenad så det gick till inkasso.
Har nu arbete och var i behov av ett litet lån. Så jag testade igen. Först fick jag ett mail med att jag var godkänd, men efter en timme kom ett nytt mail som sa, att vid mer noggrann koll så blev det avslag.

Nej, denna site råder jag er till att inte söka hos. Finns många uppstickare som är hästlängder bättre.

Jojo, de är väl inte speciellt trevliga, men det är väl inte benknäckar-Tommy nere i hamnen heller, föredrar att ha att göra med Nanokredit i så fall, hehe..
Fick lån nu iaf, trots betalningsanmärkningar.. Man kan ju alltid slänga iväg en ansökan o testa med dem.
1x1.jpg

betr nano

Intressant med dessa två inlägg om nano helt plötsligt. dom har alltid beviljat mig på skärmen men därefter ringt upp, varit otrevlig och nekat mig krediten. Dålig kredithantering, otrevligt bemötande och att ha en betalningsanmärkning eller flera har varit absolut tabu! Jag hade ett pågående ärende betalningsföreläggande från telia som jag slutbetalat, ansökte om lån hos nano och förklarade att det var i skarven, dvs telia kanske inte hade hunnit återkalla ärendet men då slängde dom ur sig "hur har du tänkt att vi ska veta att du talar sanning" och då kände jag aldrig mer. Kanske har utlåningen minskat och man själv försöker plantera gratisreklam i div forum men jag är förvånad att dessa utlånare överhuvudtaget lånar ut till en med bet.anmärkningar.
Förresten du som fick lån med bet.anmärkning-ar, vad sa dom och vad sa du när dom ringde upp. Hade dom uppmärksammat dina anmärkningar och frågade kring dessa? Vilken upplysning tog dom? Det står att dom alltid ringer upp nya kunder. Vore intressant att höra lite mera....

Verkar skum

Sidan verkar inte vara klar. Finns inga kostnader eller uppgifter om företaget. Skumt. Den var uppe för ett tag sedan fast under konstruktion.

247credit kommer att vara klar inom 1-3 månader. Det är grabbarna som har Axcept och 4Klöver som har 247credit.

Mc Greg

Då är det Mc Greg och de är mycket sympatiska.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp