Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nanokredit någon som testat?

Har lånat där, utan problem. Ringde ej upp... Rekommenderas!

NanoKredit

Ringde upp mig och sedan fick jag lånet utbetalt. Dessvärre gick räkningen till inkasso och jag betalade den till inkassobolaget, men när jag två mån senare bara ringde och frågade vänligt om man fick låna igen så var tonen en annan, dvs dom är extremt otrevliga så är du svag som jag var innan så ring inte och låt dig trampas ner för dom kommer med otrevliga frågor i otrevlig ton trots att du är vänlig tillbaka.

Vilket inkassobolag använder Nanokredit? Avbet ok?

Vilket inkassobolag använder Nanokredit? Var det OK med avbetalning?

Ringde upp mig och sedan fick jag lånet utbetalt. Dessvärre gick räkningen till inkasso och jag betalade den till inkassobolaget, men när jag två mån senare bara ringde och frågade vänligt om man fick låna igen så var tonen en annan, dvs dom är extremt otrevliga så är du svag som jag var innan så ring inte och låt dig trampas ner för dom kommer med otrevliga frågor i otrevlig ton trots att du är vänlig tillbaka.

Deras sajt har varit nere i 2-3 dagar nu, någon som vet vad som händer?

Nu är dom uppe igen, avgrävda kablar var anledningen. Plus att de flyttade allt direkt vilket tog tid.

Rekomenderas INTE

Blev utsatt för bedrägeri, alltså någon annan tog sms lån i mitt namn hos bla. nanokredit. Varpå jag försökte lösa detta då gärningsmannen inte hittades av polisen och jag skulle bli återbetalningsskyldig trots att jag var helt oskyldig och inte ens fått se eller röra några pengar, nanokredit var mycket otrevliga, dom hotade med att åka till min ort, jag upplevde detta som ett hot och det var mycket mycket obehagligt.

Hela situationen som skedde var mycket jobbig, hade jag haft ork hade jag anmält dom för dom är inte seriösa.

Nanonkredit rekomenderas INTE, finns många andra som är bättre och framförallt seriösa. Nanokredit tillhör dom mindre seriösa.

Nanokredit

Ansökte om deras lån och fick beviljat på skärmen men efter en halv dag kommer ett skarpt mail "vid djupare granskning så blir det avslag". Tycker inte dom ska ge besked att det är ok och sen ändra sig. Det är bättre dom på skärmen skriver "vi har mottagit din ansökan och återkommer med besked". Jag ringde dit sedan och skulle aldrig ha gjort det för värre människor på att vara otrevlig finns nog inte. Undrar just varför dom givit sig in i en bransch som denna? Det är ju på oss stackare som har det sämst som dom överlever och ändå har dom mage att vara otrevlig. Nej, rekommenderas verkligen INTE!

det är ingen tråkig attityd det är ren FAKTA, det är ett oseriös företag och dom hotar sina kunder, det är under all kritik, så får det inte fungera.

Att dom hotar en kund som blivit utsatt för bedrägeri är olagligt, synd att du som drabbades inte hade orken att polisanmäla dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp