• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Ferratum - Lån utan UC
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Brixo - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Credifi - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nekad överallt - sms-lån

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 274
Poäng
997
Jag blir nekad överallt jag behöver pengar just nu att hjälpa min familjen i annat land och det är akut

Sälj något du äger?
Pantbanken?
Leta burkar och panta?
Fråga en vän?
Att låna är det sämsta du kan göra,
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 791
Mottagna reaktioner
1 567
Poäng
1 117
Funkar klarna så kan du förmodligen skaffa klarnakortet. tror man får det virtuellt samma dag och kan lägga in i sin applepay på mobilen.

Sen kan man springa in på pressbyrån och köpa paygo reload, gå till uttagsautomat och ta ut pengarna från paygo, sen insättningsautomat och sätta in pengarna på sitt vanliga kort.

Är det bara att du ska använda pengarna till att handla kan du använda klarna kortet direkt på ica eller vart du ska handla
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 434
Mottagna reaktioner
6 913
Poäng
4 477
Jag blir nekad överallt jag behöver pengar just nu att hjälpa min familjen i annat land och det är akut
Att vilja hjälpa är en sak, att inte kunna/ha möjlighet en annan. Var ärlig och säg som det är, att du vill hjälpa men kan inte just nu. Försök spara lite varje månad så kan du förhoppningsvis hjälpa till längre fram.
Många tror att man per automatik har pengar bara för att man bor i ett annat (rikare) land. Sög som det är för din egen skull.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp