• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Nekad överallt - sms-lån

K

Kolla

Gäst
Poäng: 0
Tips, ring uc & kolla be dom skicka över en kopia på din upplysning alt ladda ner Kreddy & kolla ditt betyg.
Kolla så du inte har en id spärr det skulle kunna vara anledningen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 385
Mottagna reaktioner
373
Poäng
517
Blev nekad hos fairlo också! Förstår inte varför. Började jobba 2020 eftersom att jag tog studenten då. Har runt 100.000 i deklarerad inkomst under 2020 står det på creditsafe. Är det för lite eller hur fungerar det?
Brukar vara gräns på 120000 kr. Kan vara det
 

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
474
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Tror endast ett bankbesök kan lösa detta om det är där det kivas, däremot tror jag chans finns hos klarna om du kan frigöra lite pengar då du redan har lite utrymme där.
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Hej!
Är i behov av ett lån på ca 4-5.000.
Prövat 1-2 olika och prövade även advisa.
Blev nekad överallt och fick inte ett enda erbjudande på advisa!
Hur kommer detta sig?
Har aldrig i hela mitt liv haft en betalningsanmärkning, har inga lån förutom 3-4.000 i betala senare på klarna appen om det gills? Och en inkomst på 16-17.000 efter skatt. Ändå kan jag inte ens låna 1000 någonstans?


Prova Northmill kontokredit
 

kung1312

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
42
Mottagna reaktioner
8
Poäng
32
Verkar som att det är eftersom det står på UC att jag endast tjänat 80.000 under förra året med tanke på att jag tog studenten och endast jobbat halva året. Finns det någonstans man kan få ett lån med sån inkomst?
 
L

Låneakuten

Gäst
Poäng: 0
Verkar som att det är eftersom det står på UC att jag endast tjänat 80.000 under förra året med tanke på att jag tog studenten och endast jobbat halva året. Finns det någonstans man kan få ett lån med sån inkomst?

Testa klaralan.se dom brukar kunna ge några erbjudanden som dom arbetar med flera st.
 
L

Låneakuten

Gäst
Poäng: 0
Står att man måste ha en årsinkomst på minst 100.000, det har jag men inte registrerat på min uc med tanke på att jag bara jobbade halva året 2020. Antar att jag är körd överallt :-( fan

Troligtvis.. men dessa tar inte uc under 30000 o dom arbetar med de flesta snabblån företagen...så en bisnode där täcker de flesta långivare.. värt en sista chans..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp