Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

nettofinans

Jag ansökte om lån på nettofinans men jag fick avslag, det står på deras sida att man kan lån fast man har anmärkningar, jag har 1 som går ut 6juni i år min årsinkomst är 576000 kr, jag har endast volvovisa kort 15000 kr i kredit, inte många förfrågningar, så nu undrar jag om det finns nån som har nettofinans? och hur mycket ni tjänade
confused.gif
confused.gif

Hur kommer det sig att du söker lån när du har 576.000 i års inkomst och bara 1 st lån tidigare????? Varför inte gå till din vanliga bank?

Jag ansökte först på min bank men eftersom jag hade 1 anmärkning så vart det nej dom a att jag skulle försöka igen när anmärkningen var borta men jag ville så gärna hjälpa en vän från att komma i från kfm så därför ansökte jag där

anledning till avslag beror oftast på för bra ekenomi,för få förfrågningar,för lite lån,m.m.
alltså du ser för bra ut i upplysningen.pröva sök när du har sämre ställt.så blir du godkänd.'

för så fungerar överlag smslån.många som fått avslag trots fåtal eller inga frågor.lite lån.
jag fick inget smslån men sen när ekonomin fick en sämre utgång så gick det bra.
när jag ´fick avslag ringde jag och frågade varför,jo men du har ju bra inkomst.så du behöver inget lån hos oss.hahahaha.

men det var inte från detta bolag du sökt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp