• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ni som fått lån på Remember/Balanzia

noninoni

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
31 Augusti 2013
Meddelanden
104
Mottagna reaktioner
29
Poäng
112
Löser de alltid lånen åt en? Tar dem reda på betaönimgsuppgifter eller ska mam själv ta reda på lösensumma o bet.uppgifter?
Min kompis pch ett par andra vänner fick alla pengar insatta och fock lösa lånen själv.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Löser de alltid lånen åt en? Tar dem reda på betaönimgsuppgifter eller ska mam själv ta reda på lösensumma o bet.uppgifter?
Min kompis pch ett par andra vänner fick alla pengar insatta och fock lösa lånen själv.
Jag vet bara att dem löste två lån åt mig på cirka 44k och resten(56) fick jag utbetald. Det var jag som skickade uppgifterna till dem. Kan säga bara positivt om dem. Har läst eller dem upplyste mig (kommer inte ihåg) att man kan ha ett snabbt lån vid sidan om. Så det är inte klokt om man uppger att dem ska lösa flera snabba lån åt en. En tips från mig...
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 290
Mottagna reaktioner
894
Poäng
717
Remember gav mig rakt in på kontot, hade bara kring 90K synligt då vid lånet (120K lån). Bara positivt att säga om dom i allmänhet utöver att de sällan ger de bästa räntorna.
 

noninoni

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
31 Augusti 2013
Meddelanden
104
Mottagna reaktioner
29
Poäng
112
Någon som vet om man får lösa lånen själv på Balanzia eller om man ger Balanzia fullmakt att göra det? På UC har jag tex ett lån på 2900 kr som syns där men när jag kollar med långivaren så är 2900 skulden utan ränta och avgifter!
Eller skickar dom som Nystartfinans en fil där du får fylla i betaluppgifter till de skulder som ska lösas?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp