• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Ni som har Fairlo eller Slantar

Miika

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
20 Februari 2022
Meddelanden
216
Mottagna reaktioner
112
Poäng
297
Måste man använda allt på en gång?Jag försöker vara förutseende så man inte hamnar i en situation där det enda alternativet som finns att tillgå är nån kredit med skyhöga avgifter.Då betalar jag hellre 294 kr i månaden och har 10 K på mitt andra konto som reserv.
Självklart inte. Har dock aldrig hört att man lånar för att spara. Själv så använder jag krediter till oförutsedda händelser i dagsläget, tänker då mest på kommande kvarskatten. Sen börjar jag spara egna pengar framöver.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Swifted

Aktiv medlem
Poäng: 87
Blev medlem
5 Januari 2022
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
21
Poäng
87
Fick godkänt 10000 på slantar, tänkte att det gick att höja lånet men verkar inte gå. Någon som har erfarenhet därifrån? Eller kan man ansöka om ett till lån?
 

Drolzan

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
990
Mottagna reaktioner
484
Poäng
537
Fick godkänt 10000 på slantar, tänkte att det gick att höja lånet men verkar inte gå. Någon som har erfarenhet därifrån? Eller kan man ansöka om ett till lån?
Blev också godkänd igår. Alltid fått avslag hela tiden annars flertal gånger. Hur snabbt får man pengarna tro? Hinner dom komma in idag?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp