• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Nordax! Är dom snabba på att betala ut?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
N

Nyhär

Gäst
Poäng: 0
Har fått förslag från bank Norwegian. Är dom bra? Vill dom att man uppger orsak till lånet? Isf vad ska jag ange tycker ni? Är dom smidiga och betalar ut snabbt? Någon som vet?
 

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
586
Mottagna reaktioner
375
Poäng
487
Jag önskar att jag kunde komma med korrekt info om vad du ska ange som skäl till lån. De brukar ha alternativ att kryssa i, till exempel bil/båtköp eller liknande. Skriv inte något om kontantinsats till bostad!
Har bara Norweigan kreditkort, men upplever att deras sida är smidig och de som jag vet fått lån har fått in pengarna på kontot inom fyra-fem dagar. Det borde inte vara några problem för dig att köra på med Norweigan, men som tidigare talare sagt- inget är säkert förrän pengarna sitter på kontot.
 
N

Nyhär

Gäst
Poäng: 0
425000 kr. Ränta 10.06.
Jag hoppas nu att detta går smidigt och smärtfritt..
 
N

Nyhär

Gäst
Poäng: 0
Det var riktigt dåliga villkor, blir dyrt lån..
Ja de var ändå det bästa. Kan man ringa och förhandla?? Eller de e detta som gäller. Väljer kanske att avstå då. Söka genom min bank o förklara att jag sökt genom 2 st låneförmedlare men avstått. Vad tror ni?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Ja de var ändå det bästa. Kan man ringa och förhandla?? Eller de e detta som gäller. Väljer kanske att avstå då. Söka genom min bank o förklara att jag sökt genom 2 st låneförmedlare men avstått. Vad tror ni?

Makulera denna i vredesmod också och kör på hos lite fler banker så är det snart nej överallt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp