1. Zmarta - Forumets favorit 2. Lendo - Ett bra alternativ 3. Brixo Privatlån - Ingen UC 4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande 5. Klaralån - Lån utan UC 6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande 7. Lumify - Lån utan UC 8. Kredio - Lån utan UC 9. Ferratum - Lån utan UC 10. Brixo - Lån utan UC 11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ingen erfarenhet utav dom men Mikael Gellbäck i deras styrelse är välkänt namn inom finanssektorn det kan jag gå i god för, gott trackreckord har han också så detta är en seriös aktör.
Vidare ser jag :
Minst 20 år
Årsinkomst över 150 000 kr
Inga betalningsanmärkningar
Maxbeloppet är precis som hos Balanzia 250.000, får intrycket att det mesta är som hos Balanzia faktiskt, individuell ränta. Samma högstabelopp, erbjuder liknande tjänster.
En seriös aktör definitivt, frågan är hur lätta/svåra dom är men spontant antar jag att dom är som "en vanlig" bank, dvs har du hygglig inkomst saknar anmärkningar inte för många UC och andra lån så har du en god chans annars svårt eller inte alls.
Lycka till om du söker!