• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Northmill Bank - Vi garanterar dig sänkt ränta*

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Lendo finns ni ju - så vad erbjuder ni nu via Lendo? Jag fick avslag på lendo, men vissa banker inte ens kolla på min UC (bland annat Northmill)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Northmill

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
15 September 2020
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
55
Poäng
167
Hejsan,

Vi finns i dagsläget inte i Lendos panel. Mest troligt kommer vi dock inom kort att kunna erbjuda vår kontokredit och ett privatlån via Lendo. Däremot inte Reduce, som den här tråden handlar om.

Allt gott,
Simon
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 278
Mottagna reaktioner
13 386
Poäng
8 917
När hamnar ni hos Lendo?
 

Northmill

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
15 September 2020
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
55
Poäng
167
Hejsan,

Beklagar att svar på din fråga har fått vänta Terry_. Northmills kontokredit kommer inom de närmaste veckorna att finnas när man ansöker via Lendo, privatlånet kommer även att finnas på Lendos panel strax därefter.

Men som sagt, Reduce är en tjänst som enbart erbjuds via vår egen hemsida och för tillfället så är det enda sättet man kan ta del av just den unika tjänsten.

Är det någon mer som hunnit testa att sänka sin ränta med Reduce ännu och kan dela med sig av sin upplevelse? Vore väldigt kul att höra!

Framöver så är det jag, Eric, som kommer svara på de flesta av era frågor och funderingar!

Ha en trevlig kväll!

Med vänliga hälsningar,
Eric på Northmill Bank
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 278
Mottagna reaktioner
13 386
Poäng
8 917
Vad är maxbeloppet på er kontokredit respektive privatlån?
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 768
Mottagna reaktioner
1 547
Poäng
1 117
Hejsan,

Beklagar att svar på din fråga har fått vänta Terry_. Northmills kontokredit kommer inom de närmaste veckorna att finnas när man ansöker via Lendo, privatlånet kommer även att finnas på Lendos panel strax därefter.

Men som sagt, Reduce är en tjänst som enbart erbjuds via vår egen hemsida och för tillfället så är det enda sättet man kan ta del av just den unika tjänsten.

Är det någon mer som hunnit testa att sänka sin ränta med Reduce ännu och kan dela med sig av sin upplevelse? Vore väldigt kul att höra!

Framöver så är det jag, Eric, som kommer svara på de flesta av era frågor och funderingar!

Ha en trevlig kväll!

Med vänliga hälsningar,
Eric på Northmill Bank

Sökte 300.000 på reduce, 2% på uc, 0 förfrågningar. Lön strax under 450.0000 och synliga lån på 850.000 hos UC. Befintlig kund var jag på ett par av era andra varumärken och skött alla betalningar där. Kreditvärdighet på creditsafe: hög (score 82/100)

Nekad, sedan sökte jag på advisa och då fick jag några erbjudanden. Så kan inte uttala mig annat än att ni har högre krav än många andra banker.
 

mori342

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
27 Maj 2020
Meddelanden
122
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Vågar man ansöka med 22% risk på uc hos dem? Annars planen är väntar till juli 2021 när har jag kvar bara 3ff hoppas min risk kommer och bli under 2% övrigt är ganska ok 300 000 inkomst och har Tvtjänst sedan 2017, synlig lån på UC ligger på 200 000kr.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Hejsan,

Vi finns i dagsläget inte i Lendos panel. Mest troligt kommer vi dock inom kort att kunna erbjuda vår kontokredit och ett privatlån via Lendo. Däremot inte Reduce, som den här tråden handlar om.

Allt gott,
Simon
Konstigt att det stod på Lendo.se (förut iallafall)
Man litar ju på att det är sant då.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Är ni med på en annan låneförmedlare?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp