• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Northmill kontokredit

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Vet någon om Northmill kontokredit är som Ferratum?
Northmill är inte som ferratum,,,höga uttags avgifter 195kr ca ,,minimi uttag 1000 ,, både creditsafe och uc,,,, men ett plus är att man kan få deras reduce lån om man har dyra krediter/lån på samma sökning inom en månad från att man sökt kontokredit,,, ganska hög beviljande grad på kontokrediten och reduce
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
528
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Northmill är inte som ferratum,,,höga uttags avgifter 195kr ca ,,minimi uttag 1000 ,, både creditsafe och uc,,,, men ett plus är att man kan få deras reduce lån om man har dyra krediter/lån på samma sökning inom en månad från att man sökt kontokredit,,, ganska hög beviljande grad på kontokrediten och reduce
Tack jag har samlat där lån och har kontokredit 50 tusen hos dem
. Jag skulle utnyttja hela belopp rädd att det är inte som ferratum att man kan inte betala av .
om man ta 50 tusen månads betalning är 1500 kronor men hur mycket drar dem av det till ränta .

Tycker inte om 195 kr varje gång man ta ut pengar .
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Tack jag har samlat där lån och har kontokredit 50 tusen hos dem
. Jag skulle utnyttja hela belopp rädd att det är inte som ferratum att man kan inte betala av .
om man ta 50 tusen månads betalning är 1500 kronor men hur mycket drar dem av det till ränta .

Tycker inte om 195 kr varje gång man ta ut pengar .
Det man betalar in kan man ta ut igen om man har minst 1000kr kvar av sin limit,,,
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
912
Poäng
817
Någon som testat och ringa och avsluta denna kredit?
Ifall den plockas bort från uc då
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
912
Poäng
817
Jag har avslutat i juni och det syns fortfarande på kreddy då ringde ja och dem sa om 1 månad ska försvinna
Okej men du har fortfarande pengar att betala in på det, och kan betala som vanligt? Allt behövde inte betalas direkt?
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
528
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Okej men du har fortfarande pengar att betala in på det, och kan betala som vanligt? Allt behövde inte betalas direkt?
Hade betalat hela summan och stängde kontokredit . Jag själv ville stänga hela .
Nu kollade på kreddy och det syns inte där längre .
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp