Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Northmill kredit godkänd?

Hej.

Jag ansökte om kontokredit hos Northmill (5000kr), sen stod det typ grattis och erbjudande på 50 000kr. Sen behöver jag lägga till banken med TINK för att de ska kunna betala pengarna. Innebär det att krediten är godkänd? Jag la inte till banken med tink än. Tror ni de kan neka när jag läger till banken med tink eller är det redan klart?

Senast redigerad av en moderator:
Hej.

Jag ansökte om kontokredit hos Northmail (5000kr), sen stod det typ grattis och erbjudande på 50 000kr. Sen behöver jag lägga till banken med TINK för att de ska kunna betala pengarna. Innebär det att krediten är godkänd? Jag la inte till banken med tink än. Tror ni de kan neka när jag läger till banken med tink eller är det redan klart?
Ja då är du godkänd. Tror inte att dem skulle neka men ring och fråga .Deras kundtjänst är trevliga.

Hej.

Jag ansökte om kontokredit hos Northmail (5000kr), sen stod det typ grattis och erbjudande på 50 000kr. Sen behöver jag lägga till banken med TINK för att de ska kunna betala pengarna. Innebär det att krediten är godkänd? Jag la inte till banken med tink än. Tror ni de kan neka när jag läger till banken med tink eller är det redan klart?
Får man fråga vad du har för förutsättningar på UC?

Får man fråga vad du har för förutsättningar på UC?
Jättedåligt. Pga sjukdom har jag bara haft 60 000 kr i inkomst förra året. Jag ringde de och pga att min bankid krånglande kunde de inte säga exakt om jag blev godkänd. De säger typ att jag preliminärt är godkänd och att de kommer senare när jag gjort alla stegen gå beslut. Jag är inte hemma just nu så kommer slutföra senare på dagen och se.

Därför undrade jag vad Tink innebär, kollar de in i banken eller funkar det bara för att de ska betala ut pengar.

De
Jättedåligt. Pga sjukdom har jag bara haft 60 000 kr i inkomst förra året. Jag ringde de och pga att min bankid krånglande kunde de inte säga exakt om jag blev godkänd. De säger typ att jag preliminärt är godkänd och att de kommer senare när jag gjort alla stegen gå beslut. Jag är inte hemma just nu så kommer slutföra senare på dagen och se.

Därför undrade jag vad Tink innebär, kollar de in i banken eller funkar det bara för att de ska betala ut pengar.
De ska ta en uc kontroll också om man klara 1.a steget

Hur gick det?

Syns krediten på uc eller är det bara förfrågningen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp