• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Ny bil, leasing utan UC

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
För mig var det lätt men det innebär inte att det är lätt för alla. Ska säga det att varken bilhandlaren eller VW-finans har tagit något kreditupplysning. Kanske görs när bilen levereras i September men det vore ju mycket märkligt eftersom leasingkontrakt är påskrivet och klart.
 

Robma

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
7 Maj 2019
Meddelanden
178
Mottagna reaktioner
51
Poäng
177
För mig var det lätt men det innebär inte att det är lätt för alla. Ska säga det att varken bilhandlaren eller VW-finans har tagit något kreditupplysning. Kanske görs när bilen levereras i September men det vore ju mycket märkligt eftersom leasingkontrakt är påskrivet och klart.

Vad blev det för bil? :)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 524
Mottagna reaktioner
12 902
Poäng
9 787
För mig var det lätt men det innebär inte att det är lätt för alla. Ska säga det att varken bilhandlaren eller VW-finans har tagit något kreditupplysning. Kanske görs när bilen levereras i September men det vore ju mycket märkligt eftersom leasingkontrakt är påskrivet och klart.

Det borde verkligen vara gjort, du riskerar möjligen en del problem om du inte får hämta ut bilen..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp