- Meddelanden
- 1 156
- Mottagna reaktioner
- 354
- Poäng
- 517
Det är de svar du får tyvärr för de finns ej några nya direktFinns det något nytt mikrolån/kreditlina att söka till litet belopp trots uruselt uscore samt betalningsanmärkningar?
Vill inte ha svar om låneförmedlare och alla vanliga som ges som tips hela tiden.
- Meddelanden
- 1 323
- Mottagna reaktioner
- 604
- Poäng
- 637
Virtuell kredit? Mindre kända?
Haha va?troll?
?Haha va?troll?
- Meddelanden
- 1 323
- Mottagna reaktioner
- 604
- Poäng
- 637
Du använder ord som kreditlina och virtuell kredit? Ingen lär bevilja med dåligt score samt bet anmärkningar
- Meddelanden
- 1 323
- Mottagna reaktioner
- 604
- Poäng
- 637
Du har fått två svar på din fråga. Svaret är nej.Jag använder ord som existerar. Jag ställde en fråga. Ditt svar som att ingen lär osv var din åsikt, inte svar på min fråga.
Ett svar men visst.. Sen vet jag inte varför du är tvärsäker på alla kreditlinor/virtuella kort men om du har alla så kan du ju namnge dem istället för att vara dryg.Du har fått två svar på din fråga. Svaret är nej.
- Meddelanden
- 1 323
- Mottagna reaktioner
- 604
- Poäng
- 637
Ett svar men visst.. Sen vet jag inte varför du är tvärsäker på alla kreditlinor/virtuella kort men om du har alla så kan du ju namnge dem istället för att vara dryg.
Vad ska jag namnge? Finns aktörer som beviljar med bet anmärkning men då med bra uc. Så nej bara invänta den blir bättre.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.