• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Nytt lån creditstar.se

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej,
Vi använder oss av bisnode.

Med vänliga hälsningar

Micke
Kundtjänsten
Creditstar Sweden A BTelefon: 08 525 008 59

Detta svar fick jag idag på mejl. När de startade tog de Uc men inte nu enligt mejl.
 

Yoyo

V.I.P
Poäng: 112
Blev medlem
24 September 2013
Meddelanden
374
Mottagna reaktioner
24
Poäng
112
Har ochså ansökt där för ett tag sen. Det togs inte UC men blev avslag iaf:/
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag blev preliminärt godkänd, sedan togs en uc och därmed avslag... 2000 spänn och onödig uc tagen.. undvik dessa...

jag måste rätta mig själv, jag blandade ihop creditstar med en annan aktör som nyligen gav mig avslag. så i vredens namn blev det fel. de tog inte UC på mig. rätt ska vara rätt.. sorry
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Frågor

Om man klickar sig vidare och ansöker om 2000 kronor då får man ju svara på en massa frågor på hemsidans ansökningsformulär, men menar ni att dom ringer upp och ställer samma frågor plus mer frågor för 2000 kronor??? eller kommer ringfrågorna när man ansöker om större belopp? Någon som vet?
 

panathinaikos

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
14 December 2012
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Dom ringer upp oavsett! En kvinna från typ Estland ringer upp på väldigt knagglig svenska och ställer samma frågor. Ganska jobbigt och relativt svårt att höra, kan jag tycka iaf.
För mycket krångel för ynka 2000.
 

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
Jag ansökte nyss på 2000 kr. kommer dock inte gå med på att sända dom mina kontoutdrag!!!

Brukar få avslag efter 7-10 min.. nu har det gått 22 min.. inget svar än.. kanske blir godkänd?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag ansökte nyss på 2000 kr. kommer dock inte gå med på att sända dom mina kontoutdrag!!!

Brukar få avslag efter 7-10 min.. nu har det gått 22 min.. inget svar än.. kanske blir godkänd?

Kontoutdrag kräver de bara för deras Idélån men meddela gärna här om du får beviljat utan 1000 frågor från dem.
 

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
Än har ingen ringt.. det tar ovanligt lång tid idag. har nu gått 45 min
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp