• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nytt lån på 100000 kr, utan UC?

Huxfluxx

Viktig medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Februari 2015
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
28
Poäng
92
Du har även brixo eller vad de nu hette! De använder sig av creditsafe, dock hög ränta 25% eller dylikt samt 5 års avbetalning har jag för mig.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Du har även brixo eller vad de nu hette! De använder sig av creditsafe, dock hög ränta 25% eller dylikt samt 5 års avbetalning har jag för mig.
3700 i månaden eller så med andra ord.. som hittat..
 
H

Hjälp sökes .....

Gäst
Poäng: 0
Har ett litet lån hos Brixo, bla det jag vill bli av med

Blir nog inte och söka något. Det får gå som de går.... Vågar inte dra på mig fler uc:n och riskera att bli nekad. Och med tanke på att ingen vill ge ett svar på hur man ligger till innan man ansöker, alla bolag säger: ansök först så får du besked sen! Smarta de är (klart man får svar efter man ansökt, men man vill ju inte bli nekad).
 
F

Förslaget

Gäst
Poäng: 0
Jag föreslår JAK-bankens blancolån på 100 000 kr. Jag fick det med sämre förutsättningar än dig. Dom har även saneringslånet. Gå in på deras hemsida och läs!

Om du har en borgensman som säkerhet så kan du låna 75000 kr hos Ergu Finans. Jag vet ju att det var 100tusen du var i behov av och alla har inte en borgensman heller, men lämnar trots allt förslaget. Någon annan kanske kan ta det!
 
F

Förslaget

Gäst
Poäng: 0
Ska tillägga att JAK tar UC. Jag hade 14 förfrågningar och en inkomst på 250 000 kronor samt flera ärenden hos KF och en bet.anm.
 

GROGG12

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Februari 2015
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Ska tillägga att JAK tar UC. Jag hade 14 förfrågningar och en inkomst på 250 000 kronor samt flera ärenden hos KF och en bet.anm.
Såhär står det på deras hemsida
  • Ingen säkerhet krävs men du får inte ha någon betalningsanmärkning.
 
F

Förslage

Gäst
Poäng: 0
Jo som jag skrev så kunde man förslagsvis gå in på JAKs hemsida och söka efter saneringslånet. Där står följande under rubriken "Vem får låna": "Trots att det finns betalningsanmärkning och skuld hos Kronofogden så finns det möjlighet att få ett lån hos JAK"

Bifogar även länken så slipper ni leta:

https://www.jak.se/sites/default/files/saneringslan_0.pdf
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp