- Meddelanden
- 202
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 147
det är faktiskt sant! Blir inga pengar tyvärrLägg av nu . Bara vänta till imorgon så visar det sig el tisdag . Inget mer och spekulera i nu .
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
det är faktiskt sant! Blir inga pengar tyvärrLägg av nu . Bara vänta till imorgon så visar det sig el tisdag . Inget mer och spekulera i nu .
Så du menar att det står kommande transaktion 15000? Inte hört någon säga det iallafall. Jag menar bara att man inte ska ta något förgivet, vad skulle problemet vara med det?Okej, men står de kommande transaktioner 15.000 på banken så är de säkert att de kommer. Lämna tråden du
Hur kan detta vara en lanseringsbugg när flera här svarat att dem fick svar via mejl att det kommer om 1 dag? Är detta också då en bugg att dem svarar på mejl per automatik?Fick nyss reda på av en släkting att pengarna inte kommer att komma. Tydligen en lanseringsbugg

Ahahahahahah jaFick nyss reda på av en släkting att pengarna inte kommer att komma. Tydligen en lanseringsbugg
Hur förklarar du att min bank visar kommande transaktioner 15.000 då?det är faktiskt sant! Blir inga pengar tyvärr
Jag meVi fårse, känns ju konstigt att dom tar kreditupplysning, skaffat Bankgiro och Ocr om dom inte är seriösa. Tror pengarna kommer på måndag

Du kan inte se kommande transaktioner på banken menar du? Dragningar å inbetalningar som är bokförd men inte gått än. T.ex om de är helgSå du menar att det står kommande transaktion 15000? Inte hört någon säga det iallafall. Jag menar bara att man inte ska ta något förgivet, vad skulle problemet vara med det?
Kommer inte lämna någon tråd för att jag säger sanningen. Väldigt många gånger när ett nystartat företag/lån säger ett visst datum och får in betydligt fler ansökningar än tänkt så skjuter dom på det ett par veckor/månader och ibland är. Det är ren fakta bara.
Det vet jag att den inte gör gubben så lugna dig. Sms-lån visas inte sådärHur förklarar du att min bank visar kommande transaktioner 15.000 då?
Beror på hur de betalas. Kommer den in imorgon så visas den. Du behöver inte tro mig men jag ser den och de är huvudsaken. Skaffa dig några vänner istället för att sitta och ljuga på ett forumDet vet jag att den inte gör gubben så lugna dig. Sms-lån visas inte sådär

Hahah sen för de över 14805 kr inte 15000 enligt informationen.ni som skriver att det syns 15.000 kr på era konton redan - snälla avgå. En överföring syns från myndighet/arbetsgivare. Inte ett sms lån.
Exakt hahahahaHahah sen förnde över 14805 kr inte 15000 enligt informationen.
Hahaha kul att du ser 15.000 kr när dem betalar ut 14850 kr. Måste kännas skönt att du försöker övertala dig själv så pass mycket att du ljuger om transaktionen också. Jag har vänner. Så det behöver jag inte skaffa mig. Du borde skaffa dig ett bättre betalt jobb kanskeBeror på hur de betalas. Kommer den in imorgon så visas den. Du behöver inte tro mig men jag ser den och de är huvudsaken. Skaffa dig några vänner istället för att sitta och ljuga på ett forum![]()

Det kan jag. Men det var inte det jag pratade om. Men en utbetalning av lån kan du inte se innan, det är löner, utbetalningar från CSN, utbetalningar från försäkringskassan…trodde du visste det?Du kan inte se kommande transaktioner på banken menar du? Dragningar å inbetalningar som är bokförd men inte gått än. T.ex om de är helg
Klart det kan synas annat än myndigheter och arbetsgivare innan på kontot. Det har jag varit med om flera gånger och imorgon när de öppnar kl 8.00 så får vi se vad som händer. Ha en fin kväll!ni som skriver att det syns 15.000 kr på era konton redan - snälla avgå. En överföring syns från myndighet/arbetsgivare. Inte ett sms lån.
Wow, jag avrundade, okej för att vara exakt 14385 eftersom de är 2 dragningar också. Jävla muppHahaha kul att du ser 15.000 kr när dem betalar ut 14850 kr. Måste kännas skönt att du försöker övertala dig själv så pass mycket att du ljuger om transaktionen också. Jag har vänner. Så det behöver jag inte skaffa mig. Du borde skaffa dig ett bättre betalt jobb kanske![]()
Har nog bättre betalt än dig jagHahaha kul att du ser 15.000 kr när dem betalar ut 14850 kr. Måste kännas skönt att du försöker övertala dig själv så pass mycket att du ljuger om transaktionen också. Jag har vänner. Så det behöver jag inte skaffa mig. Du borde skaffa dig ett bättre betalt jobb kanske![]()

Har dem gjort utbetalningen redan eller sker det imorgon? Då kommer ju pengarna på tisdag eller onsdag. Men enligt dem på mejl så kmr pengarna in imorgon?
En enkel skärmdump skulle ju öka trovärdigheten, men fler borde ju kunna se på sina konton.Wow, jag avrundade, okej för att vara exakt 14385 eftersom de är 2 dragningar också. Jävla mupp
Gud vad tråkig attityd du har härinne, var det för att du inte blev beviljad som du tidigare hade nämnt?ni som skriver att det syns 15.000 kr på era konton redan - snälla avgå. En överföring syns från myndighet/arbetsgivare. Inte ett sms lån.
Märkligt, har SEB. Kan alltid se lön eller utbetalningar från försäkringskassan, CSN men inte från andra ställen. Hur kan du se det? Aldrig hört, och vilka typer av insättningar skulle det vara menar du?Klart det kan synas annat än myndigheter och arbetsgivare innan på kontot. Det har jag varit med om flera gånger och imorgon när de öppnar kl 8.00 så får vi se vad som händer. Ha en fin kväll!
Precis .Märkligt, har SEB. Kan alltid se lön eller utbetalningar från försäkringskassan, CSN men inte från andra ställen. Hur kan du se det? Aldrig hört, och vilka typer av insättningar skulle det vara menar du?
HAHAHAHHAA jo de har du nogHar nog bättre betalt än dig jag![]()
Märkligt, har SEB. Kan alltid se lön eller utbetalningar från försäkringskassan, CSN men inte från andra ställen. Hur kan du se det? Aldrig hört, och vilka typer av insättningar skulle det vara menar du?
Nä, det är för att du ska ha något att bry dig om muppGud vad tråkig attityd du har härinne, var det för att du inte blev beviljad som du tidigare hade nämnt?
Grattis för er alla som blivit beviljade och får pengarna i veckan ☺️☺️☺️INGEN kommer få några pengar. Punkt slut![]()
Du kommer inte få en enda krona din muppGrattis för er alla som blivit beviljade och får pengarna i veckan ☺️☺️☺️

Man får ingen pengar gratis det e lån !Du kommer inte få en enda krona din mupp![]()