Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Sms kom precis. Finns ingen info om delbetala, ej möjligt utan hela beloppet på en gång?

Jag veeeet skulle just fråga detsammma . Fick oxå sms och står inget om delbetalning ??? Skulle ju gå med 300/kr per månad som minimum . Blir jätte orolig

Ahh nu hittar jag svaret . Gå in o läs på ditt dokument . Där står det ” om full betalning inte kommit oss tillhanda ändras avtalet automatiskt till delbetalning 1/24 med minst 300 sek . Ser du ?

Ahh nu hittar jag svaret . Gå in o läs på ditt dokument . Där står det ” om full betalning inte kommit oss tillhanda ändras avtalet automatiskt till delbetalning 1/24 med minst 300 sek . Ser du ?
Står även att du bestämmer vilket belopp du vill betala på första fakturan. Så minimum borde vara 300 kronor

Och vad kostar förlängningen? (395kr??)

Sms kom precis. Finns ingen info om delbetala, ej möjligt utan hela beloppet på en gång?
Jag mailade och fick till svar.Antingen hela beloppet på en gång,en valfri summa eller inget alls första månaden.Om man inget betalar går det över till 1/24 av totalskulden per månad plus ränta från februari.

Jag mailade och fick till svar.Antingen hela beloppet på en gång,en valfri summa eller inget alls första månaden.Om man inget betalar går det över till 1/24 av totalskulden per månad plus ränta från februari.
Sa de något om valfri summa? Vad var minsta?

Bilagor

• FF9A1CDB-25C8-4FE8-A72A-63271932F525.webp
    FF9A1CDB-25C8-4FE8-A72A-63271932F525.webp
    66.5 KB · Visningar: 279
Någon mer än jag som fick sms inatt att om inte betalning sker skickas det till inkssso typ. ? Var det inte så att man kunde vänta o inte göra betalning första månaden så omvandlas krediten sen till 24 mån delbetalning ?

Någon mer än jag som fick sms inatt att om inte betalning sker skickas det till inkssso typ. ? Var det inte så att man kunde vänta o inte göra betalning första månaden så omvandlas krediten sen till 24 mån delbetalning ?
Jag har också fått sms.

Det här är ju märkligt, jag betalade 500kr och fick sms för 2 tim sedan.
Ska försöka få tag i dom och se vad som gäller.

Jag hade betalat 600kr, lånet var på 9500kr och saldo efter inbetalning 8900kr, fick påminnelse på 9200kr så uppenbarligen har dem problem i sitt ekonomisystem.
Ahhh ok då spelar det ingen roll hur mycket man betalt in eller inte alls . Då är det nåt systemfel . Det stod ju som vi läst att krediten omvandlas till 24 mån kredit vid utebliven betalning i januari .

Loggade precis in på mitt konto och det verkar som det är registrerat som delbetalning nu.

Bilagor

• 9F63EF22-C28F-44C1-A995-CA1F39D5E537.webp
    9F63EF22-C28F-44C1-A995-CA1F39D5E537.webp
    32.8 KB · Visningar: 224
Vad betyder roll over to installerat payment ? Som det står när jag loggar in. Är det att det blir månadsbetalning efter detta ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp