Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Ok nu vet jag att det betyder delbetalning . Alltså blir det delbetalning som vi trodde och hoppades .

Bilagor

• 5CC2CEBD-F106-490C-8C54-C96DC5A5F95F.webp
    5CC2CEBD-F106-490C-8C54-C96DC5A5F95F.webp
    94.3 KB · Visningar: 157
Fått svar från kundtjänst nu angående påminnelse som gick ut på sms idag.

Bilagor

• 4981A442-A69A-4E07-BA55-E27BCC71A767.webp
    4981A442-A69A-4E07-BA55-E27BCC71A767.webp
    46.6 KB · Visningar: 287
Helt stängt för utlåning här va?

Har aldrig använt safenode och 450k i inkomst, men avslag direkt..

Vadan detta närmast sjukliga intresse för ett av bokstavligen miljarder andra SMS-låneföretag?
Handlar nog mest om att man är fullbelånad på alla andra ställen, har för kassa förutsättningar eller är svartlistad.

Men nu råkade väl detta bolag ut för den obligatoriska lånforum-attacken så antar utlåningen är pausad.

Om man betalar in 1000 sek, kan man ta ut dessa igen vid tillfälle som typ Rocker Extra eller måste hela krediten (15k) återbetalas innan uttag igen?

Ha någon blivit beviljad nyligen ? Eller är det endast dom som sökte när som öppnade som har blivit det...

Om man betalar in 1000 sek, kan man ta ut dessa igen vid tillfälle som typ Rocker Extra eller måste hela krediten (15k) återbetalas innan uttag igen?
Fick svar förut och endast avbetalning! Om du vill ta ut så nyansökan.
Så alltså ingen kontokredit som det står överallt utan ett vanligt lån!

Fick 6500kr beviljat i söndags, ej fått degen ännu. Hur lång tid tog det för er?

Kan man ringa de? Jag fick nedan 24/2 och mejlat för inga pengar och då svarar de att de undersöker men frågar om jag fick skrev under avtalet med bank-ID men mig veterligen fick jsg inget?? Hsr 9 i betyg,

Bilagor

• 3C1BD0AB-DC91-44D5-B960-9E33CA3AAACC.webp
    3C1BD0AB-DC91-44D5-B960-9E33CA3AAACC.webp
    51.6 KB · Visningar: 140
Kan man ringa de? Jag fick nedan 24/2 och mejlat för inga pengar och då svarar de att de undersöker men frågar om jag fick skrev under avtalet med bank-ID men mig veterligen fick jsg inget?? Hsr 9 i betyg,
Du måste mejla ,dem har ej telefon. När du loggar in på deras sida du kan se avtal.

Betalde via Swish förra veckan men får sms om att dom missar min betalning? Mailat men som svarar ej

Betalde via Swish förra veckan men får sms om att dom missar min betalning? Mailat men som svarar ej
Samma för mig Swishat i mycket god tid pengarna är bokförda på lånet, samma visa förra månaden har skicket ett ilsket meddelande att dem bör se över sitt IT-system.

Låter som en bra aktör. Man får ej pengarna och nör man betalar bokförs dom ej. Exakt vad man söker.

Låter som en bra aktör. Man får ej pengarna och nör man betalar bokförs dom ej. Exakt vad man söker.

De växte för snabbt, utan bra och stabila rutiner på plats. Kommer innebära problem framöver, och de kommer behöva sälja sina lån vidare för att säkra likviditeten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp