- Meddelanden
- 49
- Mottagna reaktioner
- 11
- Poäng
- 42
Inga pengarPengarna bör synas kl 16![]()

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Inga pengarPengarna bör synas kl 16![]()

Inte här heller, har NordeaInga pengar![]()
Hur vet du de ?Har inte heller fått något idag men det ska komma imorgon, oroa er inte!![]()
Det står ju 2-3 dgr och varit röda dagar så kommer säkert imorgon för ossHur vet du de ?

Vilken bank?Ansökte både i söndags och igår, fick det utbetalt imorse.
Handelsbanken.Vilken bank?
Fick du utbetalt till det kontot du hämtade vid ansökan? Eller fyllde du i någonstans?Handelsbanken.
Precis, där man fick hämta vid ansökan.Fick du utbetalt till det kontot du hämtade vid ansökan? Eller fyllde du i någonstans?
Tack för alla svar då hoppas jag mina kommer imorgonPrecis, där man fick hämta vid ansökan.

Hur mkt? 15000 totalt eller ?Ansökte både i söndags och igår, fick det utbetalt imorse.
Visst hade du Swedbank med ? Hoppas de kommer imorgon.Fick du utbetalt till det kontot du hämtade vid ansökan? Eller fyllde du i någonstans?
Jag har NordeaVisst hade du Swedbank med ? Hoppas de kommer imorgon.
Hur vet du det var intressant. Att få en bankgiro betalning tar max 2 dagar. Egentligen 1 dag men nu kom det inte under tisdagen så då måste det komma under onsdagen. Tror du att du får pengarna nästa vecka eller?Hur vet du de ?

Onödig kommentar, man vet ju inte ens om de skickat pengarna, och dom svarar ej på mejl. Så håll dina kommentarer för dig självHur vet du det var intressant. Att få en bankgiro betalning tar max 2 dagar. Egentligen 1 dag men nu kom det inte under tisdagen så då måste det komma under onsdagen. Tror du att du får pengarna nästa vecka eller?![]()
Hur är de ens möjligt, vilken bank?Jag provade igår kväll för skojs skull då jag alltid blivit nekad. Men blev otroligt nog godkänd och nu klockan 8 trillade pengarna in.
Ja, verkar konstigt om ingen annan fått som sökt tidigare. Måste vara nåt tekniskt fel.Hur är de ens möjligt, vilken bank?
vart står de som kommande insättning eller ? jag har swedbank och ser inget allsNu står det att insättning är på gång. Sökte i lördags och har Nordea.
Samma för mig imorgonNu står det att insättning är på gång. Sökte i lördags och har Nordea

Man ser inte det på Swedbank men Nordeavart står de som kommande insättning eller ? jag har swedbank och ser inget alls

Står som kommande insättning för 13/4 men lär komma vid lunchtid välvart står de som kommande insättning eller ? jag har swedbank och ser inget alls
Besvarade din fråga och ställde en motfråga. Möjligt att emojin var onödig!Onödig kommentar, man vet ju inte ens om de skickat pengarna, och dom svarar ej på mejl. Så håll dina kommentarer för dig själv
Okej när ansökte du?Nu fick jag utbetalt, har Swedbank![]()
I torsdagsOkej när ansökte du?

Allt är så konstigt haha vissa får direkt andra vänta, inget svar. HmmI torsdags![]()
Ja jag håller med.Allt är så konstigt haha vissa får direkt andra vänta, inget svar. Hmm

Samma här 😛 sjukt segt att väntaFortfarande inget här...